Με τη Skoda να επιδιώκει τον διπλασιασμό των πωλήσεών της διεθνώς ως το 2025, προσθέτοντας στην γκάμα της νέα SUV με εμφανείς επιρροές από το κορυφαίο Kodiaq, το Karoq αναδεικνύεται ως η σπουδαιότερη πρεμιέρα της για το 2017.
Πριν διαβάσετε αυτό το κείμενο, κοιτάξτε ξανά τις φωτογραφίες.
Από τη στιγμή που ξέσπασε το σκάνδαλο Dieselgate, τον Σεπτέμβριο του 2015, το οποίο υποχρέωσε τον όμιλο VW να παραδεχθεί παραποίηση στοιχείων σε 11 εκατομμύρια οχήματα – χωρίς ποτέ αυτός ο αριθμός να σταματήσει να αυξάνεται μέχρι σήμερα –, η στάση της τότε γερμανικής κυβέρνησης θα μπορούσε να χαρακτηριστεί προκλητικά προστατευτική για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Για την αυτοκινητοβιομηχανία που έχει επιλέξει ως μότο τη φράση «Υπεροχή μέσω της τεχνολογίας» το Aicon αποτελεί απλώς τη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.
Ως ένα τολμηρό σημείο αναφοράς στην γκάμα της Citroen ήδη από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής του, το 2014, το C4 Cactus έφερε στο προσκήνιο μια σειρά αισθητικών νεωτερισμών με ισχυρότερο την παρουσία των πλαστικών Airbumps που του χάρισαν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.
Υπάρχει μια γοητευτική αντίθεση αυτή την εποχή στην BMW.
Σε μια εποχή ραγδαίων τεχνολογικών και περιβαλλοντικών εξελίξεων, η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια εταιρική πρωτοβουλία της με τίτλο «Start Your Impossible» και αντικείμενο τη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, που θα προσφέρει ίσες ευκαιρίες και θα επιτρέπει σε όλους να ζουν την πρόκληση του δικού τους «αδύνατου».
Τίποτε δεν είναι περισσότερο αποκαλυπτικό για την κουλτούρα ενός λαού από την άμεση επαφή μαζί του. Γνωρίζοντας τους Σουηδούς, για παράδειγμα, αντιλαμβάνεσαι τη στενή σχέση που έχουν με τη φύση και την ιδιαίτερη άποψή τους για το design, ωστόσο στο δικό μου μυαλό το κυρίαρχο στοιχείο τους είναι η έφεση στην καινοτομία.
Αν και στην αυτοκινητοβιομηχανία οι προηγούμενες αποδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές, η ανανέωση του Captur δίνει την ευκαιρία στη Renault να υπολογίζει σε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων στην αγορά των μικρών -Β- crossover.
Είθισται τα πρωτότυπα μοντέλα σε διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου όπως αυτή της Φρανκφούρτης να δοκιμάζουν τις αντοχές του κοινού «σφυγμομετρώντας» τις αντιδράσεις του.
Με καταιγιστικούς ρυθμούς υλοποιεί το πρόγραμμα ανάπτυξης που έχει εκπονήσει η Nissan στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, καθώς σχεδόν έναν μήνα μετά την επίσημη παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Leaf - το οποίο βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως ανεξαρτήτως κατηγορίας, τιμής και κατασκευαστή - η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το αποτέλεσμα της εξέλιξής του σε μοντέλο επιδόσεων με την υπογραφή του (δικού της) οίκου Nismo.
Η σύνθετη ονομασία προκαλεί συνειρμούς και ασφαλώς δεν είναι τυχαία: Vision για να εκφραστεί το όραμα της smart για το μέλλον. EQ για να καταδεικνύονται άμεσα η ηλεκτρική του υπόσταση και η σχέση με το νέο brand αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Fortwo για να προσδιορίζεται ο αποκλειστικά διθέσιος χαρακτήρας του. Concept διότι σε ένα πρωτότυπο επιτρέπονται τα πάντα.
Αν και οι ειδικοί θεωρούν δυσκολότερη την παραμονή στην κορυφή από την κατάκτησή της
Μετατρέποντας το Μιλάνο, την πρωτεύουσα της παγκόσμιας μόδας, σε μητρόπολη του σκανδιναβικού design, η Volvo διοργάνωσε μια γιορτή με διάρκεια 80 ωρών, με καλεσμένα 40 από τα πιο ενδιαφέροντα σκανδιναβικά brands και guest star το μικρότερο πλέον SUV της γκάμας της, το XC40.
Μπορεί η Ευρώπη να άφησε πίσω της μία ακόμη σημαντική εκλογική διαδικασία - εκείνη που ολοκληρώθηκε στη Γερμανία την προηγούμενη Κυριακή -, ωστόσο περιμένει πλέον με αγωνία τι θα βρει μπροστά της μετά τα αποτελέσματα.
Αν και ελάχιστοι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων επηρεάζονται από στατιστικά στοιχεία όπως αυτά που θέλουν την κατηγορία των B-SUV (βασισμένων σε supermini) να διπλασιάζει το μέγεθος των πωλήσεών της στην Ευρώπη το 2020, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τη δημοφιλία αυτής της κατηγορίας και στην Ελλάδα. Με την έλευση μάλιστα νέων μοντέλων, όπως το KIA Stonic - το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου - και αργότερα το Hyundai Kona, το παιχνίδι αλλάζει.
Το θετικό πρόσημο της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων, η οποία μήνα με τον μήνα βελτιώνεται ξεπερνώντας τα μεγέθη των προηγούμενων ετών, διαγράφει σταδιακά τις ανησυχίες των στελεχών του κλάδου και αποτελεί ιδανικό καμβά για την πραγματοποίηση μιας επιτυχημένης έκθεσης, κάτι που συμβαίνει για ακόμη μία φορά στη Φρανκφούρτη.
Hyundai i20 1.1D Active
Ετοιμη να διεκδικήσει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παρουσιάζοντας τη δεύτερη γενιά του Leaf είναι πλέον η Nissan.
Σχεδόν πέντε χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση στο ευρωπαϊκό προσκήνιο ως το μικρότερο μοντέλο της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας το Citigo παραμένει για εμάς μια από τις ενδεδειγμένες επιλογές για όσους αναζητούν μια αξιόπιστη λύση στο ζήτημα της αστικής μετακίνησης.