Η Λουίζα Κωστούλα χρησιμοποιεί ως καλλιτεχνικό όνομα το Violet Louise. Παρουσίασε πέρυσι την παράσταση «Γράμματα σε Κοριτσάκια», βασισμένη στις επιστολές του Λιούις Κάρολ, συγγραφέα της «Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων», προς τις ανήλικες φίλες του. Οι κριτικοί θεάτρου ενθουσιάστηκαν με την δουλειά της ηθοποιού, σκηνοθέτριας και μουσικού.
«Ελάτε να ενώσουμε τη θλίψη μας και να την κάνουμε αμήχανο γέλιο...»
Συμβαίνει συχνά μια καλή ιδέα να προκύπτει έπειτα από ένα προσωπικό πάθημα, μια μικρή καταστροφή. Ο Αλεξ Χόκινσον αποφάσισε τον Φεβρουάριο του 2011 να πάει με τη γυναίκα και τα παιδιά του στο εξοχικό τους για ολιγοήμερες χειμερινές διακοπές. Ανοίγοντας την πόρτα βρήκαν το εσωτερικό του σπιτιού καλυμμένο με πάγο. Είχαν σπάσει οι σωλήνες κάποιες εβδομάδες νωρίτερα και η φύση είχε αναλάβει τα υπόλοιπα. Χρειάστηκαν 80.000 ευρώ και αρκετή υπομονή για να επισκευαστούν οι ζημιές.
Ο Δημήτρης Σαμόλης ήθελε από μικρός να γίνει ηθοποιός. Από μικρός, επίσης, υπήρξε τυχερός: «Oταν ήμουν στη ΣΤ’ Δημοτικού διάβασα κάπου για μια οντισιόν που θα γινόταν. Εψαχναν αγόρια στην ηλικία μου για τη “Μελωδία της ευτυχίας”. Ζήτησα από τη μητέρα μου να με πάει και με πήραν. Ξαφνικά βρέθηκα να συνεργάζομαι με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τη Ρούλα Πατεράκη».
«Πριν από επτά χρόνια αποφάσισα να πραγματοποιήσω ένα μεγάλο μου όνειρο. Αν και υπήρχαν ήδη τα σημάδια της κρίσης, θέλησα να φτιάξω ένα θέατρο, πρώτον επειδή η ανάγκη μου με πίεζε και δεύτερον επειδή η λογική μου δεν μπορούσε να αντιληφθεί πως η πατρίδα μου θα βυθιζόταν σε τέτοιο τέλμα, πως οι θεσμοί θα ευτελίζονταν σε τέτοιο βαθμό, πως η φτώχεια θα κυριαρχούσε και πως η πολιτεία θα απαξίωνε τόσο πολύ την Παιδεία και τον πολιτισμό.
Ακόμη και εκείνοι που απογοητεύθηκαν από την τελευταία δισκογραφική κυκλοφορία της, το αξιοπρεπέστατο άλμπουμ «ARTPOP»
Κάθε γενιά έχει τις δικές της ντίβες. Τώρα που η Μπιγιονσέ, η Ριάνα, η Κέιτι Πέρι και η Μπρίτνεϊ Σπίαρς θεωρούνται πλέον κατεστημένο και η Μαντόνα έκλεισε στις 16 Αυγούστου τα 56
Ευχάριστη ήταν η έναρξη της φθινοπωρινής συναυλιακής σεζόν. Την περασμένη Τρίτη ο Αμερικανός Νικ Γουότερχαουζ αναβίωσε (με τη βοήθεια της καταπληκτικής μπάντας του) το r'n'b των 50s σε ένα σχεδόν γεμάτο Gagarin 205, αναγκάζοντάς μας να ιδρώσουμε στον κλειστό χώρο - χορεύοντας στους ρετρό ρυθμούς του.
Το 2010 ο μαέστρος Θεόδωρος Ορφανίδης δημιούργησε μαζί με τη σύζυγό του, τη σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου, την Orchestra Mobile, την πρώτη Ορχήστρα αποτελούμενη από μουσικούς από όλον τον κόσμο, με σκοπό την προβολή και την προαγωγή της ελληνικής λόγιας μουσικής. Η σκέψη πίσω από τη σύλληψη και τη δημιουργία της πρωτότυπης ορχήστρας ήταν απλή και […]
Ποια ήταν η αφορμή για να γράψετε την ποιητική σύνθεση «Madre Dolorosa»; «Καμία συγκεκριμένη, που να μπορώ να σας διηγηθώ. Oι φωτογραφίες όμως – αφού σε μία φωτογραφία στηρίζεται, φαινομενικά, η υπόθεση του βιβλίου –είναι μια μικρή παρακαταθήκη ζωής. Το αποτύπωμά μας στο χαρτί. Οι στιγμές μας, εγκλωβισμένες εσαεί, εκεί. Οι χάρτινες στιγμές μας. Αφορμή, […]
Το σύμπαν του Nτέιβιντ Σεντάρις με την πρώτη ματιά δεν φαίνεται ξεκαρδιστικό. Τα περισσότερα απ’ όσα γράφει δεν είναι προϊόν εύκολου χιούμορ, δεν είναι χοντροκομμένα περιστατικά, δεν είναι κωμικές φάρσες· είναι στιγμές καθημερινής ζωής: μια άβολη οικογενειακή στιγμή, μια ιατρική εξέταση, η επίσκεψη ενός πλασιέ, μια βόλτα στην αγγλική εξοχή, μια βραδιά σε ένα εστιατόριο. […]
Συμβαίνει σχεδόν κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα. Κάποιο τραγούδι που δεν έχει θέση στη λίστα με τις μεγάλες παγκόσμιες επιτυχίες
Αρκεί να πληκτρολογήσετε 24 χαρακτήρες (www.athenssculptures.com) στην μπάρα του browser σας για να περιηγηθείτε σε μια πλευρά της Αθήνας που ενδεχομένως περνά απαρατήρητη: εκείνη μιας πρωτεύουσας γεμάτης γλυπτά. Η ιδέα της καταγραφής και φωτογράφισής τους ανήκει στους atenistas και χρονολογείται στις αρχές του 2014. Μιλήσαμε με την Ελενα Γραμμένου, υπεύθυνη του συγκεκριμένου έργου, η οποία […]
Ο Δημήτρης Μανιάτης δεν είναι άλλος ένας δημοσιογράφος, αλλά ένας γραφιάς με συγκεκριμένο αισθητικό κώδικα που δεν υπακούει σε μόδες. Πρόσφατα εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο, μια συλλογή διηγημάτων με τίτλο «Εγώ είμαι ένας άλλος» (εκδ. Μετρονόμος). «Είναι αυτό που δεν τόλμησα να ζήσω. Είμαι εγώ, δηλαδή ένας άλλος». Αυτό είχατε γράψει πέρυσι, στο κείμενο […]
Οι Placebo δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνη των συγκροτημάτων που κυνηγούν αχόρταγα την επιτυχία και τη διεύρυνση του ακροατηρίου τους. Μοιάζουν να μην ενδιαφέρονται ιδιαιτέρως για την αναγνώριση της εξέλιξής τους από τους απανταχού κριτικούς. Δεν τους αφορά επίσης, κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, η χαρά που μπορεί να νιώσει ένας καλλιτέχνης όταν τραβήξει το χαλί […]
«Ξέρετε, έχω κοιμηθεί με πολλούς τύπους από τη μουσική βιομηχανία, αλλά κανένας τους δεν με βοήθησε τελικά να υπογράψω κάποιο συμβόλαιο. Και αυτό είναι κάτι που βρίσκω πολύ ενοχλητικό». Η Λάνα Ντελ Ρέι ξέρει πώς να πει την κατάλληλη ατάκα την κατάλληλη στιγμή. Μπορεί, τελικά, να είναι η νέα Μαντόνα. Οχι επειδή μοιάζουν τα τραγούδια […]
«Ωραίο είναι το καλοκαίρι στην Αθήνα, αλλά θα ήταν ακόμη πιο ωραίο να μην ήμασταν εδώ, που λέει και ένας χαρακτήρας στο έργο». Και πού να ήμασταν δηλαδή; «Κάπου πιο δροσερά; Που να συνδυάζει βουνό; Και να έχει κοντά και θά-λασ-σα;». Η Πηνελόπη Τσιλίκα τονίζει με τρόπο ιδιαίτερο (και πολύ χαριτωμένο) τις λέξεις στο τελείωμα […]
Ισως και να έχει αδικήσει τελικά τα τόσα καλά τραγούδια του Μίνωα Μάτσα η χαμηλών τόνων παρουσία του.
Δεν νομίζω ότι συμβαίνει κάτι πιο ροκ αυτή τη στιγμή στην Αθήνα από την περφόρμανς της θεατρικής εταιρείας Χορίαμβος «Το θείο τραγί», που είναι βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιάννη Σκαρίμπα. Ενας απόλυτος αντιήρωας, αποσυνάγωγος, εχθρός των κοινωνικών συμβάσεων και των χρηστών ηθών, είναι ο αφηγητής του και οΑρης Μπινιάρης τον ζωντανεύει σύγκορμος και με […]
Η Νατάσσα Μποφίλιου τραγούδησε ελληνική ποίηση μελοποιημένη από τον Αγγελο Τριανταφύλλου στη Μικρή Επίδαυρο. Οταν τελείωσε η παράσταση, επικρατούσε ένα γενικό μούδιασμα: εύκολες μελωδίες δεν ακούστηκαν και ο ποιητικός λόγος απαιτεί συγκεντρωμένο νου αν θέλεις να αγγίξεις μέρος έστω του νοήματός του.