O 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans έχει προγραμματιστεί για τα μέσα Ιουνίου και η βρετανική φίρμα δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτη την ευκαιρία, παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση της 750S. H έκδοση σχεδιάστηκε ως επετειακή προκειμένου να αποτίσει φόρο τιμή στην νίκη της McLaren στον απαιτητικό αγώνα του 1995.
Στο προκείμενο η νέα έκδοση επωφελείται από ένα αεροδυναμικό πακέτο το οποίο έχει επιμεληθεί το τμήμα McLaren Special Operations, και υπόσχεται ακόμα περισσότερη κάθετη δύναμη και βελτιώσεις που ευνοούν την κίνηση σε πίστα.
Όπως εύκολα υποθέτει κανείς πρόκειται για μια έκδοση με εξαιρετικά περιορισμένο τιράζ καθώς θα κατασκευαστεί σε μόλις αντίτυπα. Να σημειωθεί ότι έχει υπάρξει και στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, για την ακρίβεια πριν πέντε χρόνια, μια ακόμα έκδοση με την ίδια αφορμή η οποία είχε επίσης παραχθεί επίσης σε 50 αντίτυπα.
Σε ό,τι αφορά τη νέα επετειακή έκδοση βασίζεται, προφανώς, στη δημοφιλή 750S η οποία έκανε την εμφάνισή της πριν τρία χρόνια και βάφεται στους σκούρους χρωματισμούς της νικηφόρου F1 GTR. Σε κάθε περίπτωση θα είναι διαθέσιμη και η γνώριμη πορτοκαλί απόχρωση που είναι συνυφασμένη με την McLaren.
Στα χαρακτηριστικά της συγκαταλέγεται ένας αεραγωγός στην οροφή καθώς και νέου σχεδιασμού πεντάκτινοι τροχοί LM που παραπέμπουν επίσης στην αγωνιστική McLaren.
To αεροδυναμικό πακέτο το οποίο κωδικοποιείται ως High Downforce Kit προσθέτει μια νέα ενεργή αεροδυναμική πτέρυγα από ανθρακόνημα και ένα νέο, μεγαλύτερο splitter από το ίδιο υλικό τα οποία υπόσχονται να αυξήσουν την κάθετη δύναμη κατά 10%.
Στα ενδότερα η 750S διαθέτει κλωβό ασφαλείας και ένα σετ bucket καθισμάτων με τα διακριτικά Le Mans. O θάλαμος έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε το «περιττό» ενώ το κυρίαρχο υλικό είναι το γυμνό ανθρακόνημα. Επίσης υπάρχει και η απαραίτητη πλακέτα που μνημονεύει την νίκη της F1 GTR στο Le Mans όπου εκτός από την πρώτη θέση κατέλαβε επίσης την τρίτη, την τέταρτη και την πέμπτη.
Αυτό που δεν αλλάζει είναι ο twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων με απόδοση 750 ίππους και 800 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων εξασφαλίζοντας στο σπορ coupe των Βρετανών τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ωρα σε 2,8 δευτερόλεπτα.