Επιβεβαιώνοντας τις φήμες που κυκλοφορούν εδώ και αρκετό καιρό υπαγορεύοντας ότι οι κορυφαίες εκδόσεις της γερμανικής φίρμας με την υπογραφή του Affalterbach θα επιστρέψουν στη γοητεία των V8, η AMG ανακοίνωσε ότι εργάζεται εκ νέου για την εξέλιξη ενός κινητήρα με οκτώ κυλίνδρους ο οποίος και θα εφοδιάζει τις σπορ εκδόσεις των μοντέλων του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου της Μercedes.

Να σημειωθεί ότι αυτό ανατρέπει προηγούμενη απόφαση του 2022 η οποία, με φόντο και όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή περιβαλλοντική ατζέντα, επέβαλε μια συνολική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση και τη διακοπή εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης, ιδίως αυτών με άνω των έξι κυλίνδρων.

Ωστόσο η δεδομένη συγκυρία και η αστάθεια που έχει δημιουργηθεί αφενός λόγω της χαμηλής αποδοχής του καταναλωτικού κοινού για τα ηλεκτροκίνητα και αφετέρου της ρευστότητας λόγω των παγκόσμιων γεωπολιτικών εξελίξεων, η γερμανική φίρμα, μεταξύ πολλών άλλων, αποφάσισε να ανατρέψει την απόφασή της προς τέρψη των πιο σκληροπυρηνικών φαν του είδους.

Εν είδει υπενθύμισης, στις αρχές Φεβρουαρίου η Porsche ανακοίνωσε επίσης ότι, σε αντίθεση με όσα είχε δηλώσει πριν δύο χρόνια, θα αφιερώσει εκ νέου επενδύσεις 800 εκ. ευρώ προκειμένου να «επιστρέψει» στην εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης και μοντέλων με plug-in υβριδική τεχνολογία, λόγω ακριβώς της μειωμένης ζήτησης για αμιγώς ηλεκτρικά.

Σε κάθε περίπτωση ο νέος V8 της AMG θα συνδυάζεται με μια μικρή μπαταρία και ένα εξίσου μικρό ηλεκτρικό μοτέρ σε ένα σύνολο με τη λογική mild hybrid, προς όφελος επιπλέον ισχύος αλλά και εξοικονόμησης ενέργειας.

Χρήσιμο θα ήταν να σημειωθεί επίσης ότι προσφάτως η Mercedes-Benz, όπως άλλωστε και η πλειονότητα των κατασκευαστών, αναπροσάρμοσε τους στόχους που είχε ανακοινώσει το 2021 σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση, προβλέποντας, πιο ρεαλιστικά πλέον, ότι έως το τέλος της δεκαετίας το ήμισυ των πωλήσεών της θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αντί του στόχου για μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα έως το 2030.