Σε μία εποχή συνεχών αλλαγών και εξελίξεων, η Παπαστράτος δηλώνει παρούσα και έτοιμη πάντα να κλείσει το μάτι στις προκλήσεις της αγοράς. Η εταιρεία που συνεχίζει ακόμα πιο δυναμικά, με επενδύσεις που από το 2017 έχουν ξεπεράσει τα 700 εκατ. ευρώ, έχοντας στο επίκεντρο πάντα τον καταναλωτή και τις ανάγκες του, αλλάζει την εμπορική της δομή και μας ανακοινώνει τους τρεις νέους της επικεφαλής.

Τη θέση του Γενικού Διευθυντή Εμπορικών Λειτουργιών αναλαμβάνει ο Πάνος Σκουρής, με πολύχρονη εμπειρία στις Πωλήσεις, το Customer Experience και την Οικονομική Διεύθυνση. Σημειώνεται ότι από την τελευταία του θέση, αυτή του Διευθυντή Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, έχει διαδραματίσει ενεργό ρόλο σε πολλά και σημαντικά έργα, που του έδωσαν μία πιο ολοκληρωμένη γνώση του επιχειρησιακού πλάνου της μητρικής εταιρείας Philip Morris International (PMI). Για τα νέα του καθήκοντα δήλωσε σχετικά: «Είμαι ευγνώμων που η εταιρία μού εμπιστεύεται μία ακόμη μεγάλη πρόκληση. Βρίσκομαι εδώ από το 2013 και αν έχω καταλάβει ένα πράγμα, είναι το εξής: όσο προσφέρεις και θέλεις να μαθαίνεις, η εταιρεία αναγνωρίζει και ανταποδίδει. Είναι μια εξελικτική διαδικασία που δεν σταματά ποτέ, στην προσπάθειά μας να παράγουμε προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας και να συμβάλλουμε στο όραμα ενός κόσμου χωρίς τσιγάρο. Είμαι βέβαιος ότι μαζί με τους ανθρώπους της εμπορικής μας οργάνωσης, μια δυναμική ομάδα που βρίσκεται διαρκώς στην πρώτη γραμμή, θα το πετύχουμε, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιό μας, αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα και προσφέροντας περισσότερες εναλλακτικές στους καταναλωτές μας, πορευόμενοι πάντα προς το καλύτερο.»

Στο νέο αυτό εμπορικό σχεδιασμό, συναντάμε μία νέα δομή με στόχο την υποστήριξη της εταιρικής στρατηγικής στα μη καιόμενα προϊόντα, που θα προάγει παράλληλα τη λήψη αποφάσεων ανά προϊοντική κατηγορία. Σε αυτήν, τη θέση της Γενικής Διευθύντριας μη Καιόμενων Προϊόντων αναλαμβάνει η Κωνσταντίνα Ψαρράκου. Η Κωνσταντίνα, ξεκινώντας στην εταιρεία από το 2005 ως Marketing Trainee, έχει εργαστεί σε πολλές σημαντικές θέσεις ευθύνης, για να αναλάβει το επιτυχημένο λανσάρισμα του IQOS στην Ελλάδα το 2016, βάζοντας έτσι τις βάσεις για τη σημαντική πορεία που γνωρίζουμε όλοι. Το 2021 τη συναντάμε στη θέση της Γενικής Διευθύντριας Marketing & Digital, με σπουδαία αποτελέσματα στην προώθηση του εμπορικού χαρτοφυλακίου, ενώ το 2023 ανέλαβε τη διοίκηση όλης της δομής του Customer Experience. Για τη νέα της θέση, είπε σχετικά: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια για την ανάληψη των νέων μου καθηκόντων. Η Παπαστράτος είναι η οικογένειά μου εδώ και 19 χρόνια και όταν η οικογένειά σου σε εμπιστεύεται, δεν μπορείς παρά να κάνεις τα πάντα, για να ανταποδώσεις την εμπιστοσύνη. Τίθεμαι επικεφαλής μιας ομάδας 80 και πλέον ταλαντούχων, δημιουργικών και εμπνευσμένων συνεργατών με έναν κοινό στόχο: ένα μέλλον χωρίς τσιγάρο. Δεσμεύομαι να εργαστώ σκληρά, ώστε με όχημα τα καινοτόμα μη καιόμενα προϊόντα της Παπαστράτος, να προσεγγίζουμε όλο και περισσότερο κάθε χρόνο τον στόχο αυτό.»

Τέλος, στη θέση του Γενικού Διευθυντή Marketing Συμβατικών Καπνικών Προϊόντων, βρίσκουμε τον Χάρη Παπουλίδη, ο οποίος από το 2010 εξελίχθηκε επαγγελματικά στην Παπαστράτος, περνώντας και αυτός με τη σειρά του από διάφορες θέσεις αυξημένης ευθύνης. Διαχειρίστηκε με εξαιρετική επιτυχία την ομάδα του Indirect Retail, την πολυπληθέστερη ομάδα του Εμπορικού Οργανισμού της Παπαστράτος, που παραμένει αυτή με την μεγαλύτερη συνεισφορά στα αποτελέσματα της εταιρείας.

Για τη νέα εμπορική δομή της Παπαστράτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιώργος Μαργώνης, ανέφερε σχετικά: «Είμαι βέβαιος ότι οι νέοι επικεφαλής της εμπορικής δομής της Παπαστράτος, με εφόδια τον υψηλό επαγγελματισμό τους, τις εξαιρετικές τους ικανότητες καθώς και τη μακρά τους εμπειρία, θα ανταποκριθούν επάξια στις υψηλές απαιτήσεις του αύριο. Από τις καινούργιες τους θέσεις θα ενισχύσουν την αναπτυξιακή δυναμική της εταιρείας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην υλοποίηση των κοινών μας στόχων. Εύχομαι από καρδιάς στον Πάνο, την Κωνσταντίνα και τον Χάρη, τρεις ανθρώπους – πρεσβευτές του οράματος και των αξιών της Παπαστράτος, καλή επιτυχία στα νέα, αυξημένα τους καθήκοντα».

 

Η Παπαστράτος, άρρηκτα συνδεδεμένη με την εξέλιξη της βιομηχανίας και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία των εννέα δεκαετιών, δημιουργώντας αξία τόσο για την εταιρεία και τους ανθρώπους της, όσο και για το περιβάλλον και την κοινωνία. Με τη βιωσιμότητα να βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής της δραστηριότητας, η Παπαστράτος ξεκίνησε το 2023 τη νέα της εποχή προς τη «Βιομηχανία του Μέλλοντος», με νέα μεγάλη επένδυση 200 εκατ. ευρώ προκειμένου να μετατρέψει το εργοστάσιό της στον Ασπροπύργο σε ένα υπερσύγχρονο «megaplant», με 300 νέες θέσεις εργασίας και αξία εξαγωγών 300 εκατ. ευρώ, ετησίως. Σε συνέχεια αυτού, δρομολογήσε την υλοποίηση της μεγαλύτερης πράσινης επένδυσης στην ιστορία της, ύψους 10 εκατ. ευρώ, για την ενεργειακή αναβάθμιση του εργοστασίου της με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις οροφές των εγκαταστάσεών της, αντλιών θερμότητας, καθώς και -βιομηχανικού τύπου -ηλεκτρικού boiler. Στόχος, με ορίζοντα το 2025, ο περιορισμός της χρήσης ορυκτών καυσίμων και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 30%, με όραμα τη δημιουργία ενός εργοστασίου με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.  Έχοντας εντάξει τη βιωσιμότητα σε στρατηγική της, ο μετασχηματισμός της εταιρίας εξελίσσεται δυναμικά, μετασχηματίζοντας το προϊόν της, τον εξοπλισμό της και τον τρόπο λειτουργίας της.