Μια ακόμη διάσταση δίνει στην υπόθεση του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη το έγγραφο με τις βάρδιες που αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ και επεκτείνει τις ευθύνες για όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το έγγραφο αυτό, το μοιραίο βράδυ εκτός από τον σταθμάρχη που έχει κριθεί ήδη προφυλακιστέος έχοντας τη βραδινή βάρδια έπρεπε το χρονικό διάστημα μεταξύ 22.00 και 23.00 να βρίσκονται άλλοι δύο στο πόστο της Λάρισας.

Σύμφωνα με το έγγραφο οι βάρδιες την μοιραία εκείνη ημέρα ήταν τρείς:

  1. 06.00 – 15.00
  2. 14.00 – 23.00
  3. 22.00 – 07.00

Σύμφωνα με το έγγραφο τα ωράρια των βαρδιών δείχνουν πως όταν σχολάνε στις 14.00 το μεσημέρι οι δύο πρωινοί, έρχονται στις 15.00 το μεσημέρι οι 2 απογευματινοί, οι οποίοι θα έπρεπε να συμπίπτουν κατά μία ώρα με τον έναν βραδινό που πιάνει στις 22.00 το βράδυ. Δηλαδή 22.00 μέχρι 23.00 το βράδυ θα έπρεπε να βρίσκονται 3 σταθμάρχες στο σημείο.

Και αυτό κρίνεται σημαντικό διότι όπως αναφέρθηκε «στις 22.10 πέρασε ο προαστιακός δηλαδή την στιγμή που το κλειδί άλλαξε για να περάσει».

Τα ερωτήματα που χρειάζονται απαντήσεις 

  • Πόσοι Σταθμάρχες ήταν παρόντες από 22:00 έως 23:00 (δηλαδή την ώρα που έγινε η αλλαγή του κλειδιού);
  • Ποιος Σταθμάρχης έκανε την αλλαγή «κλειδιού» (όταν πέρασε ο προαστιακός) ;
  • Ήταν και άλλοι παρόντες;
  • Γιατί κανείς επί 58 λεπτά δεν επανέφερε το κλειδί πριν την αναχώρηση του Intercity;

Τι φέρεται να κατέθεσε ο σταθμάρχης που βρίσκεται προφυλακισμένος

Στην απολογια του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται να ισχυρίστηκε πως: «Όπως έχει ήδη αναφέρει ο επιθεωρητής είχε διορίσει για την συγκεκριμένη μέρα δύο σταθμάρχες με βάρδια μέχρι 11 βραδινή. Ο ανακριτής εάν ζητήσει αντίγραφο του φύλλου βάρδιας θα διαπιστώσει τον αριθμό των σταθμαρχών και το ωράριο που υπήρχε, το οποίο ήταν εννιάωρο».

«Οι δύο σταθμάρχες που ήταν στην προηγούμενη βάρδια γύρω στις 22:15 αποχώρησαν. Και έμεινα από τότε μόνος μου μέχρι και τις 11.04 που αναχώρησε το τρένο. «Από τις 11 παρά τέταρτο το δίκτυο φόρτωνε με κίνηση και ήμουν μόνος μου για να ελέγχω ολόκληρο το κεντρικό κομμάτι του σιδηροδρόμου», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης.

Όσον αφορά το κλειδί, το οποίο ξέχασε να γυρίσει, φέρεται να υποστήριξε πως έχει «κενό μνήμης», πως δεν μπορεί να θυμηθεί ακριβώς τι συνέβη.

«Θεωρώ σίγουρο πως γύρισα το κλειδί γιατί είναι μια μηχανική κίνηση που γίνεται αυτόματα. Έχω όμως κενό μνήμης για το κλειδί. Λόγω του φόρτου εργασίας μου, δυστυχώς δεν θυμάμαι να ξανακοίταξα αργότερα το συγκεκριμένο σημείο του πίνακα», φέρεται να ανέφερε χαρακτηριστικά.