Μόνο 16 brands σε όλον τον κόσμο μπορούν, νομικά, να χαρακτηριστούν δημιουργοί Ηaute Couture και επιλέγονται με συγκεκριμένα κριτήρια που ελέγχονται ετησίως από το υπουργείο Βιομηχανίας της Γαλλίας. Τα κριτήρια αυτά έχουν να κάνουν, μεταξύ άλλων, με τον τρόπο και τον τόπο όπου παράγονται τα ρούχα, με τον αριθμό των εργαζομένων και των παρουσιάσεων στο κοινό. Μόνο οι one of a kind δημιουργίες που ράβονται για συγκεκριμένο πελάτη και κοστίζουν τις περισσότερες φορές πάνω από 20.000 ευρώ έχουν το προνόμιο να είναι και να αποκαλούνται «Υψηλή Ραπτική». Στις εβδομάδες αυτές (δύο τον χρόνο), που παρουσιάζονται στο τυχερό «ακροατήριο» το οποίο μπορεί να τις αποκτήσει, ξοδεύονται αμύθητα ποσά σε πάρτι, πριβέ δείπνα, μπουτίκ κοσμημάτων και όλων των ειδών τις πολυτέλειες. Αυτός είναι και ο λόγος που το πέμπτο κύμα της πανδημίας το οποίο σφυροκοπά τη Γαλλία προκαλεί την ανησυχία των διοργανωτών και του εμπορικού κόσμου για το τι μέλλει γενέσθαι.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ντιάνα Καρτσαγκούλη φυλλομετρά την ατζέντα της εφετινής διοργάνωση και γράφει για τις πολυαναμενόμενες παρουσίες, τις ηχηρές απουσίες και τις παρουσιάσεις που έχουν αφήσει εποχή.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»