Η αυτοκίνηση κυριαρχείται από δύο βασικές τάσεις, τα crossover και την ηλεκτροκίνηση και η MINI δεν έχει λόγο να παρεκκλίνει από τους δύο παραπάνω άτυπους κανόνες της σύγχρονης εποχής, ανακοινώνοντας ήδη την αναδιάταξη του portfolio της με την προσθήκη νέων μοντέλων, την μετατροπή ήδη γνωστών σε αμιγώς ηλεκτροκίνητων αλλά και την αφαίρεση ορισμένων άλλων.

Ξεκινώντας από τις νέες αφίξεις, η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε την προσθήκη ενός μικρότερου από το Hatchback τρίθυρου ηλεκτρικού μοντέλου το οποίο θα είναι (και) ηλεκτροκίνητο και σύμφωνα με τις συστάσεις θα θυμίζει την πρώτη εποχή της ΜΙΝΙ πριν την επανίδρυσής της υπό τη στέγη του ομίλου BMW.

Το νέο, μικρότερο ΜΙΝΙ θα κάνει την εμφάνισή του το  2023 και θα είναι διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρική όσο και βενζινοκίνητη έκδοση οι οποίες παραδόξως θα προέρχονται από διαφορετικές περιοχές του πλανήτη.

Για την ακρίβεια η ηλεκτροκίνητη έκδοση θα κατασκευάζεται στην Κίνα απ΄όπου και θα εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο ενώ η παραγωγή της συμβατικής θα υλοποιείται στην φυσική έδρα της ΜΙΝΙ στην Οξφόρδη.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του νέου… mini MINI, όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της φίρμας Bernd Korber «όταν λέμε μικρό σε μέγεθος μοντέλο εννοούμε ένα τρίθυρο hatchback. Σήμερα υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που αφορούν την ασφάλεια των πεζών, ωστόσο η επιθυμία μας είναι να το κάνουμε όσο μικρότερο γίνεται».

Αμέσως μετά το μοντέλο που θα προσεγγίσει την νέα ΜΙΝΙ στο απώτερο παρελθόν της, η φίρμα θα λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover το οποίο αναμένεται το 2024. Θα πρόκειται για ένα νέο μοντέλο το οποίο θα επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την απήχηση που έχουν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα crossover αλλά και να επιτύχει την περαιτέρω διείσδυση της φίρμας στην κινεζική αγορά.

Το crossover θα βασιστεί στην ίδια ηλεκτρική αρχιτεκτονική με το παραπάνω μικρότερο ΜΙΝΙ την οποία η βρετανική φίρμα θα εξελίξει, αξιοποιώντας τη συνεργασία της με την κινεζική Great Wall.

Σε ό,τι αφορά το ήδη γνωστό crossover της ΜΙΝΙ, Countryman, αυτό αναμένεται να μεγαλώσει σε μέγεθος δημιουργώντας έτσι χώρο για την νέα άφιξη ενώ όπως διευκρινίζει ο επικεφαλής της ΜΙΝΙ, εκτός από το διαφορετικό μέγεθος τα δύο crossover θα έχουν ξεκάθαρα διαφορετική αισθητική, ούτως ώστε να διαχωρίζονται σαφώς.

Εκτός από την αύξηση στο μέγεθος του το οποίο θα το οδηγήσει «μιαμιση κατηγορία» πάνω το Countryman αναμένεται να εγκαταλείψει την plug-in υβριδική τεχνολογία προς όφελος της αμιγούς ηλεκτροκίνησης ενώ θα είναι διαθέσιμο επίσης τόσο σε βενζινοκίνητες όσο και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Σε αντίθεση επίσης με τα δύο νέα μοντέλα της ΜΙΝΙ που θα βασιστούν σε εξολοκλήρου νέες πλατφόρμες που θα εξελιχθούν σε συνεργασία με την Great Wall, το Countryman θα εξακολουθήσει να βασίζεται σε μετεξελίξεις αρχιτεκτονικών του ομίλου BMW.

Εκτός από τις προσθήκες και τον επαναπροσδιορισμό του Countryman, η ΜΙΝΙ θα επανεξετάσει επίσης το μέλλον των Clubman και Cabrio. Προς το παρόν δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση ωστόσο όπως σημείωσε ο B. Korber, «το ΜΙΝΙ Convertible είναι ένα από ελάχιστα cabrio στον κόσμο και αυτό είναι καλό για την εικόνα της φίρμας».