Το μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας περνάει σε νέα, αμιγώς ευρωπαϊκή όσο και ηλεκτρική εποχή προτάσσοντας ένα δυναμικότερο χαρακτήρα σε σχέση με το παρελθόν αλλά και προσφέροντας περισσότερες επιλογές από ποτέ.

Έχοντας αφήσει πίσω του τις καταβολές της GM και της πλατφόρμας Theta II, η νέα γενιά του γερμανικού SUV αξιοποιεί την πολυχρηστική πλατφόρμα του ομίλου PSA, CMP η οποία μεταβάλλει και τις διαστάσεις του επί το ευρωπαϊκότερο.
Έτσι, η νέα γενιά του Μokka X έχει κατά 12,5 εκατοστά μικρότερο μήκος, ωστόσο χάρη στη νέα λογική της σχεδίασης, αυτή  η μεταβολή δεν πρόκειται να επηρεάσει την ευρυχωρία του καθώς διαθέτει σχεδόν το ίδιο μήκος μεταξονίου το οποίο  μάλιστα έχει αυξηθεί οριακά  κατά 2,0 χιλιοστά. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία ανέλαβε το βάρος των συστάσεων της νέας γενιάς του μοντέλου έχει χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ 350 λίτρων.


Στην ευρυχωρία συνηγορεί και το αυξημένο του πλάτος το οποίο επιπλέον του προσδίδει μια πιο δυναμική υπόσταση. Σε αυτό συντείνει και η ριζικά διαφορετική αισθητική η οποία, αντλεί επιρροές από το εντυπωσιακό Opel GT X Experimental που η Opel είχε παρουσιάσει το 2018.

Εκτός από τον εαυτό του, το Μokka X αναλαμβάνει να συστήσει και το νέο σχεδιαστικό κώδικα στον οποίο μελλοντικά θα υπακούσουν μελλοντικά όλα τα SUV της Opel. Κυρίαρχο στοιχείο του νέου σχεδιαστικού κώδικα είναι η πιο επιθετική «όψη» με τα εξαιρετικά στενά φωτιστικά σώματα, την μικρότερη γρίλια και το πιο τονισμένο σήμα της Opel, μοτίβο που η γερμανική φίρμα αποκαλεί Vizor αναμένεται να μεταφέρει σε όλα τα νέα της μοντέλα. Επίσης το Mokka X θα προσφέρει τη δυνατότητα εξοπλισμού του με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας matrix LED, στοιχείο που αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία.

Στα στοιχεία που επίσης ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η χαρακτηριστική γραμμή από χρώμιο που διατρέχει την χάραξη της οροφής τονίζοντας τη δυναμική σιλουέτα του Mokka X.  Λίγο πιο συμβατική είναι η προσέγγιση στο πίσω τμήμα ωστόσο, οι σχεδιαστές της Opel έχουν φροντίσει να παίξουν με τις πτυχώσεις δίνοντας στο Mokka X μια περισσότερο επιβλητική παρουσία από ότι υπαγορεύουν οι πιο compact διαστάσεις του και το νέο του μήκος των 4,15 μέτρων .

Ακόμα εντυπωσιακότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό το οποίο έχει ψηφιοποιηθεί πλήρως με κυρίαρχη την παρουσία του δίδυμου των οθονών οι οποίες θα εφοδιάζουν τις πιο γενναιόδωρες εξοπλιστικές εκδόσεις και έχουν διάσταση 12,0 ιντσών στην περίπτωση του πίνακα οργάνων και 10,0 ιντσών για αυτήν του infotainment. Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός του, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλο, ενεργό cruise control με λειτουργία που προσιδιάζει σε ημιαυτόνομη οδήγηση και σύστημα περιμετρικής θέασης με την συνδρομή καμερών.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, όπως όλα τα μοντέλα του γαλλικού ομίλου τα οποία έχουν ως αφετηρία τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, το Mokka X θα είναι εξαρχής διαθέσιμο τόσο σε συμβατικές όσο και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Το Μokka-e αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 KWh η οποία θα αναλαμβάνει να  τροφοδοτεί ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 260 Nm ροπής.

Αν και προς το παρόν η Opel δεν δίνει στη δημοσιότητα τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου η ηλεκτρική αυτονομία αναμένεται να φτάνει τα 322 χλμ.  Σε ό,τι αφορά την επαναφόρτιση των συστοιχιών ιόντων λιθίου αναμένεται να δίνεται η δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας και μέσω ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 100 kW ο οποίος θα επαναφορτίζει τις μπαταρίες σε ποσοστό 80% σε μόλις μισή ώρα.

Τις συμβατικές εκδόσεις αναμένεται να εφοδιάζουν οι γνώριμοι από το γαλλικό ομογάλακτο Peugeot 2008, turbo τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης του 1,2 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 100, 130 και 155 και οι diesel 1,5 λίτρου με ισχύ 100 και 130 ίππων.