Aν και δεδομένα θα υπάρξουν αρκετές διαφοροποιήσεις τόσο σε σχεδιαστικό όσο και τεχνολογικό επίπεδο όταν προκύψει η νέα γενιά του X-Trail, το Rogue αποτελεί ένα πρώτο δείγμα γραφής των σημαντικών αναβαθμίσεων που επιφυλάσσει η Nissan για τον ευρωπαίο ομόλογό του.

 Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, είναι σαφές από μια ματιά στις επιφάνειες του Rogue ότι ένα μέρος της έμπνευσης για την αισθητική του μοντέλου που δραστηριοποιηθεί στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, προέρχεται από το νεότερο Nissan Juke.

Αναλυτικά, σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά, το Rogue επωφελείται από μια μεγαλύτερη τραπεζοειδή γρίλια η οποία είναι ενεργή προς όφελος της αεροδυναμικής απόδοσης και η οποία πλαισιώνεται από ένα σετ διαιρούμενων φωτιστικά σωμάτων.

Συνολικά το Rogue δείχνει να έχει αποκτήσει μια επιθετικότερη εμφάνιση σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, αποκτώντας περισσότερες ακμές σε σχέση με το παρελθόν και πιο μυώδεις γραμμές. Παρά τα φαινόμενα ωστόσο, το Rogue έχει κατά 3,9 εκ. μικρότερο μήκος σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του αλλά και οριακά μικρότερο ύψος.

Ακόμα πιο ορατές όσο και κρίσιμες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου το Rogue, ακολουθώντας τη λογική του Juke μεταφέρει την οθόνη του infotainment, διάστασης εννέα ιντσών, στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Την εικόνα συμπληρώνει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών και νέα γραφικά. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται head-up display 10,8 ιντσών το οποίο ενσωματώνει περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.

Στον εξοπλισμό του εμφανίζονται επίσης Apple CarPlay με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης και δερμάτινα καθίσματα αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο τα συγκεκριμένα στοιχεία θα ακολουθήσουν και το ευρωπαϊκό X-Trail.

Στο αμερικανικό Rogue το μοναδικό κιβώτιο που προσφέρεται είναι συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων ενώ σε ό,τι αφορά το X-Trail, αναμένεται να προσφέρει επιλογές ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτόματου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Αντιστοίχως, σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το Rogue στις ΗΠΑ, θα διατεθεί αποκλειστικά με κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων με απόδοση 180 ίππους ενώ στην περίπτωση του X-Trail, αναμένονται μικρότερου κυβισμού κινητήρες σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος ενώ, σε δεύτερο χρόνο, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο «μέτωπο» του εξοπλισμού ασφαλείας το οποίο αναμένεται να δώσει το παρών και στο X-Trail, καθώς το Rogue ενσωματώνει το ολιστικό πακέτο συστημάτων Safety Shield το οποίο περιλαμβάνει, σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών, σύστημα αποτροπής ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αυτόματα φωτιστικά σώματα και ενεργό cruise control. To παρών δίνει επίσης και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης ProPilot το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις επωφελείται από μια υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα, νέα πιο εξελιγμένα ραντάρ αλλά και ενεργό cruise control το οποίο αντλεί δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και από το σύστημα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης.

Προς το παρόν δεν έχει δοθεί σαφές χρονοδιάγραμμα για την παρουσίαση του X-Trail, ωστόσο θα πρέπει να αναμένεται πριν την εκπνοή του έτους. Αυτό που έχει ανακοινώσει η Nissan είναι ότι η νέα γενιά του X-Trail θα «μετακομίσει» από τις γραμμές παραγωγής του βρετανικού Sunderland στο Kyushu της Ιαπωνίας.