Μέσω της Μπόνι Πάρκερ στο «Μπόνι και Κλάιντ» του Αρθουρ Πεν, ενός από τους πρώτους ρόλους της καριέρας της, η Φέι Ντάναγουεϊ έπλασε έναν παράξενο, μπορεί και λίγο «ενοχλητικό» συνδυασμό ασυγκράτητου δυναμισμού και βαθιάς απελπισίας.

Φιλόδοξη στην επιφάνεια, αυτοκαταστροφική κατά βάθος. Με αυτόν τον τρόπο καθιέρωσε για τον εαυτό της μια αλησμόνητη περσόνα, μια προσωπικότητα την οποία η αμερικανίδα ηθοποιός θα υπηρετούσε με παραλλαγές αλλά πάντα με τον πιο άψογο τρόπο.

Καλύτερα από οποιαδήποτε άλλη πρωταγωνίστρια, σύγχρονη, παλαιότερη ή μεταγενέστερή της, η Ντάναγουεϊ κατάφερε να παρουσιάσει στη μεγάλη οθόνη γυναίκες που ενώ εξ όψεως διακρίνονταν από μια αρχοντική ψυχρότητα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο τους ήταν αυτό που κρυβόταν μέσα τους, πίσω από τη βιτρίνα.

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» ο Γιάννης Ζουμπουλάκης φωτίζει τις πιο εμβληματικές ερμηνείες της βραβευμένης με Οσκαρ ηθοποιού και τις πολυκύμαντες συνεργασίες της με θρύλους του σινεμά.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»