Οι περισσότερες μεταμορφώσεις της Σαρλίζ Θερόν στη μεγάλη οθόνη υπογραμμίζουν την αξία της στην υποκριτική. Κορυφαίο παράδειγμα το «Monster» (2003) της Πάτι Τζένκινς, για το οποίο η 44χρονη σήμερα ηθοποιός κατέκτησε το Οσκαρ Α΄ ρόλου.

Κατά τα άλλα, τα φυσικά της κάλλη αξιοποιούνται αυτούσια και ποικιλοτρόπως, συνήθως με μεγάλη επιτυχία.

Ορισμένες φορές δεν έχει παρά να κάνει μια δημόσια εμφάνιση, όπως έγινε την περασμένη Κυριακή στην 23η τελετή των Κινηματογραφικών Βραβείων του Χόλιγουντ, όπου βραβεύθηκε από την αμερικανική κινηματογραφική βιομηχανία για την «καριέρα της στο Χόλιγουντ» (Hollywood Career Achievement Award).

Μάλιστα, το καστανό χρώμα που διατηρούσε στα μαλλιά της τους τελευταίους μήνες – κοντό κούρεμα, σχεδόν αγορίστικο, με αφέλειες – φαίνεται ότι παραχωρεί τη θέση του στο πάλαι ποτέ ξανθό της, εκείνο με το οποίο η Σαρλίζ Θερόν έγινε διάσημη πριν από 22 χρόνια στον «Δικηγόρο του διαβόλου».

Στο BHMAgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» o Γιάννης Ζουμπουλάκης γράφει για τη νοτιοαφρικανή ηθοποιό με τα χίλια πρόσωπα, το ένα πιο σαγηνευτικό από το άλλο, με αφρομή την επικείμενη πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης και βασισμένης σε αληθινά γεγονότα τανίας «Βόμβα», στην οποία πρωταγωνιστεί – και πάλι αγνώριστη – ως παρουσιάστρια του Fox News Μέγκιν Κέλι και συνυπογράφει την παραγωγή.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»