• Αναζήτηση
  • Συνέδριο: Αύξηση 35% του εισερχόμενου τουρισμού στην Ελλάδα

    Κατάφερε να υλοποιήσει το μοντέλο «τουρισμός 365 μέρες το χρόνο»

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Στα ιστορικά ρεκόρ που έχει καταρρίψει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, με την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού να ξεπερνά το 35%, αναφέρθηκε η γενική διευθύντρια Τουριστικής Πολιτικής του υπουργείου Τουρισμού, Παναγιώτα Διονυσοπούλου, μιλώντας κατά την έναρξη του συνεδρίου «Τουρισμός: Το μοντέλο του Μέλλοντος», που διοργανώνουν σήμερα στη Θεσσαλονίκη τα πέντε διμερή επιμελητήρια. Η κ.Διονυσοπούλου μίλησε για την επιτυχή πορεία της Ελλάδας, η οποία όπως είπε κατάφερε να υλοποιήσει το μοντέλο «τουρισμός 365 μέρες το χρόνο» και έχει αναγνωριστεί διεθνώς από φορείς και οργανισμούς ως τουριστικός προορισμός, μεταξύ άλλων και με τα βραβεία που απέσπασε πρόσφατα στη διεθνή έκθεση ITB 2019 στο Βερολίνο.

    Το 2018, όπως είπε, εξελίχθηκε στην καλύτερη ιστορικά χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, ενώ τα πρώτα μηνύματα δείχνουν ότι διατηρείται η ζήτηση και το 2019, καθώς οι προκρατήσεις παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις.

    Εφικτός στόχος οι 5 εκατ. διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη στην πενταετία

    Εφικτός είναι ο στόχος να αυξηθούν οι διανυκτερεύσεις στα 5 εκατομμύρια μέσα στην επόμενη πενταετία για τη Θεσσαλονίκη είπε η αντιπεριφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής, Βούλα Πατουλίδου (σ.σ. το 2018, στα ξενοδοχεία της πόλης -όχι σε άλλα καταλύματα- κατεγράφησαν περίπου 2,4 εκατ. διανυκτερεύσεις). Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κ.Πατουλίδου, αν μιλούσαμε πριν από περίπου 30 χρόνια για τουρισμό στη Θεσσαλονίκη, θα έμοιαζε με ανέκδοτο.

    «Τότε ο τουρισμός περιοριζόταν στους επισκέπτες που έρχονταν για τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, για σχολικές εκδρομές και για να προσκυνήσουν τον Άγιο Δημήτριο» επεσήμανε και πρόσθεσε πως «σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει και ως Οργανισμός Τουρισμού χτίζουμε το αναπτυξιακό μέλλον του τόπου», ενώ σημείωσε ότι η Θεσσαλονίκη είναι πλέον και χειμερινός προορισμός.

    Όπως υπογράμμισε η κ.Πατουλίδου, υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για να επισκεφθεί κανείς την πόλη, καθώς αναπτύσσεται τουριστικά και αναδεικνύεται ο πολιτιστικός, ιστορικός και γαστρονομικός της πλούτος. Σε αυτό το πλαίσιο χτίζεται και η στρατηγική του Οργανισμού, με στοχευμένες κινήσεις και στρατηγικές προβολής.

    Σημειώνεται ότι πρόκειται για το 4ο συνέδριο τουρισμού, που διοργανώνεται από τα πέντε διμερή επιμελητήρια (Ελληνο-αμερικάνικο, ελληνο-βρετανικό, ελληνο-γαλλικό, ελληνο-γερμανικό, ελληνο-ιταλικό) και πραγματοποιείται στο συνεδριακό κέντρο «Ι.Βελλίδης» της ΔΕΘ-Helexpo AE.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Μαχητικά και ιστιοφόρα Τα τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη περνούσαν συνέχεια πάνω από την Ικαρία. Μια μαυροντυμένη γυναίκα με ροζιασμένο πρόσωπο και τα κατάλευκα... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk