• Αναζήτηση
  • Παραδοχή της Nissan ότι παραποιούσε τις ενδείξεις για τους ρύπους

    Ξεπέρασαν το 4,5% οι απώλειες για την τιμή της μετοχής της Nissan τη Δευτέρα, καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι συγκάλυψε την ύπαρξη παραποιημένων στοιχείων αναφορικά με τα τεστ εκπομπής καυσαερίων. Τα περιστατικά συγκάλυψης έλαβαν χώρα στις περισσότερες μονάδες παραγωγής της εταιρείας στην Ιαπωνία.

    ΤοΒΗΜΑ Team
    Ξεπέρασαν το 4,5% οι απώλειες για την τιμή της μετοχής της Nissan τη Δευτέρα, καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχθηκε ότι συγκάλυψε την ύπαρξη παραποιημένων στοιχείων αναφορικά με τα τεστ εκπομπής καυσαερίων. Τα περιστατικά συγκάλυψης έλαβαν χώρα στις περισσότερες μονάδες παραγωγής της εταιρείας στην Ιαπωνία.
    Η Nissan δεν διευκρίνισε τον αριθμό των οχημάτων που αφορά η παραποίηση των στοιχείων ή αν εσφαλμένες μετρήσεις κατεγράφησαν και σε μονάδες παραγωγής στο εξωτερικό. Παραδέχθηκε όμως ότι στο σκάνδαλο εμπλέκονται όλα τα μοντέλα της εταιρείας εκτός από τα σπορ GT-R (δίχως να εξηγήσει γιατί) και επίσης ότι τα παραποιημένα στοιχεία αφορούσαν και τις δοκιμές εκπομπών ρύπων και τις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου των αυτοκινήτων της.
    Η ιαπωνική εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα υπάρξει πλήρης και ενδελεχής έρευνα για το συμβάν και ότι θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μην επαναληφθούν ανάλογες παραποιήσεις στο μέλλον.
    «Η υπόθεση είναι πολύ βλαπτική για τη Nissan, καθώς θα επηρεάσει τη φήμη της εταιρείας. Ωστόσο δεν μοιάζει να στρέφεται εναντίον του συστήματος ελέγχου των καυσαερίων και να το αχρηστεύσει στο σύνολό του, όπως συνέβη με το επίμαχο λογισμικό που χρησιμοποίησε η Volkswagen», γράφει ο ειδικός αναλυτής του BBC Τζόντι Μπλουμ.
    Ο βρετανός ειδικός εξήγησε ότι «η Nissan φαίνεται πως εφάρμοσε τα συστήματα δοκιμών με πολύ αναποτελεσματικό τρόπο, κάτι που δεν ακούγεται τόσο σοβαρό και σοκαριστικό όσο αυτό που συνέβη στη VW».
    Πέρυσι η Nissan είχε ανακαλέσει 1,2 εκατ. οχήματα στην Ιαπωνία έπειτα από τη διαπίστωση των ελεγκτικών αρχών ότι δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και δεν «περνούσαν» τους τεχνικούς ελέγχους στην Ιαπωνία.
    Οικονομία