Εμπορική αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε στη Φθιώτιδα, γύρω στις 2:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης, στο ύψος της Καλλιπεύκης Δομοκού, με αποτέλεσμα να κλείσει η σιδηροδρομική γραμμή.

Όπως αναφέρει το lamiareport.gr, από τη στιγμή εκείνη τα δρομολόγια Λιανοκλάδι – Παλαιοφάρσαλος εκτελούνται με λεωφορεία.

Λόγω του δύσβατου του σημείου και των πολλών βαγονιών της αμαξοστοιχίας η ζημιά πολύ δύσκολα θα αποκατασταθεί μέσα στην ημέρα και μέχρι τότε το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με λεωφορεία.

Ούτε οι έμπειροι τεχνικοί του ΟΣΕ δεν μπορούν να προβλέψουν τον χρόνο αποκατάστασης της κυκλοφορίας των τρένων Αθηνών-Θεσσαλονίκης. Έμπειρα στελέχη του ΟΣΕ κάνουν λόγο για σημαντικές ζημιές στη σιδηροδρομική γραμμή, γεγονός που σημαίνει ότι ή ταλαιπωρία των επιβατών θα συνεχιστεί πιθανόν για αρκετά 24ωρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκτροχιάστηκε το πρώτο βαγόνι μετά τη μηχανή και μάλιστα σε ανηφορικό τμήμα. Ο συρμός συνέχισε την πορεία του για περίπου 4 χιλιόμετρα με ένα βαγόνι να είναι έξω από τις ράγες προκαλώντας σημαντικές βλάβες στη γραμμή. Στη συνέχεια εκτροχιάστηκαν άλλα δύο βαγόνια, αλλά και η μηχανή του συρμού μόλις η αμαξοστοιχία πήρε το κατηφορικό τμήμα προς την περιοχή του Δομοκού.

Από νωρίς το πρωί συνεργεία του ΟΣΕ προσπαθούν να επαναφέρουν και να ανασύρουν πρώτα τη μηχανή και μετά τα βαγόνια που έχουν εκτροχιαστεί και στη συνέχεια να αποκαταστήσουν τις βλάβες στη σιδηροδρομική γραμμή.