Εις υγείαν

Χρυσό βραβείο για τη συσκευασία του κέρδισε το κρασί Messenicola στον διαγωνισμό Packaging Innovation που διοργανώθηκε από τα περιοδικά «Marketing Week», «Plant Management» και «Σέλφ Σέρβις» της Boussias Communications με τη συνεργασία του Συνδέσμου Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών & Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ) και την υποστήριξη του Συνδέσμου Βιομηχανιών Πλαστικών Ελλάδος (ΣΒΠΕ).

Συγκεκριμένα το βραβείο στην κατηγορία «Drinks» απονεμήθηκε στην εταιρία The Brand House για το rebranding και το original design της συσκευασίας του κρασιού. Η βράβευση αυτή έρχεται ως συνέχεια των φετινών βραβείων που απέσπασε το Messenicola 2011 για την ποιότητά του σε διεθνείς διαγωνισμούς οίνου, με σημαντικότερο το χρυσό βραβείο στον διαγωνισμό «Mundus Vini 2016», ο οποίος πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία.

Να σημειωθεί ότι τα κρασιά του οινοποιείου Domaine Monsieur Nicolas by G. Karamitros αποσπούν κάθε χρόνο πλήθος βραβεύσεων στους διαγωνισμούς που συμμετέχουν, ενώ εξάγονται στον Καναδά, τη Βρετανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Αυστρία και άλλες χώρες.

Μπορείτε να τα βρείτε σε επιλεγμένες κάβες και καταστήματα τροφίμων σε όλη την Ελλάδα.

Περισσότερα στο www.domainemessenicolas.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk