Συνήθως η πολυάσχολη καθημερινότητα και το φορτωμένο πρόγραμμα ενός επαγγελματία (και όχι μόνο) αφήνουν λίγο χρόνο και χώρο για την εφαρμογή μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής. Η Τζανίν Αλις, ωστόσο, όχι μόνο κατάφερε να σπάσει αυτόν τον μύθο αλλά δημιούργησε τη δική της επιχείρηση με φυσικούς χυμούς και προσπαθεί να πείσει το καταναλωτικό κοινό διαφόρων χωρών του κόσμου να αλλάξει τις κακές διατροφικές του συνήθειες και να ακολουθήσει ένα «πιο αγνό μονοπάτι».
Η αυστραλή την καταγωγή επιχειρηματίας δημιούργησε την εταιρεία της, την Boost Juice, το 2000 έχοντας ταξιδέψει πριν σχεδόν σε όλον τον κόσμο και έχοντας αλλάξει δεκάδες δουλειές: από διαφημίστρια και πλανόδια κωμικός έως σερβιτόρα στο υπερπολυτελές ιδιωτικό σκάφος του διάσημου βρετανού μουσικού της ροκ σκηνής Ντέιβιντ Μπάουι.
Παρακινούμενη από τον χρόνο που πέρασε με άσημους και διάσημους, φτωχούς και πλούσιους, η Αλις αποφάσισε ότι δεν ήθελε να εργάζεται πια για κάποιον άλλον. Αντί αυτού ήθελε να είναι αφεντικό του εαυτού της, να «ελέγχει τη μοίρα της» και να προσπαθήσει να κάνει κάτι ιδιαίτερο στη ζωή της. Η έμπνευση για το τι θα αποτελούσε την πρώτη ύλη της επιχείρησής της ήρθε από ένα ταξίδι στις ΗΠΑ και την επιθυμία της «να δημιουργήσει κάτι υγιεινό». «Ημουν στην Αμερική και είδα ότι η κατηγορία των χυμών και των smoothies σημείωνε σημαντική άνοδο. Αντίθετα, επιστρέφοντας στην Αυστραλία συνειδητοποίησα ότι η αύξηση της παχυσαρκίας λειτουργούσε ανάλογα με την ανάπτυξη των εστιατορίων με πρόχειρο και εντελώς ανθυγιεινό φαγητό» δηλώνει στο BBC η Αλις.
Τα προϊόντα της Boost Juice περιέχουν μόνο φυσικά συστατικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, με επιλογές σε μη γαλακτοκομικά και προϊόντα χωρίς γλουτένη. Επίσης η εταιρεία είναι γνωστή για τα συμπληρώματα διατροφής. Οι διατροφολόγοι της εταιρείας, μεταξύ άλλων, επισκέπτονται τοπικά σχολεία και εξηγούν στους νέους πώς τα φρούτα και άλλα θρεπτικά συστατικά ενός υγιεινού τρόπου ζωής ενισχύουν τον ανθρώπινο οργανισμό. Η Αλις επισημαίνει ότι στόχος της εταιρείας της είναι η «ευαισθητοποίηση των καταναλωτών ώστε να κάνουν συνειδητές επιλογές των προϊόντων που βάζουν στο σώμα τους».
Σήμερα η Boost Juice διαθέτει 400 καταστήματα σε 13 χώρες και οι παγκόσμιες πωλήσεις της ανέρχονται σε πάνω από 300 εκατ. δολάρια Αυστραλίας. Η μητρική εταιρεία της Boost Juice, της οποίας ηγείται η Αλις, υποστηρίζεται οικονομικά από έναν αριθμό ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων και περιλαμβάνει κι άλλες επιχειρήσεις, όπως μια αλυσίδα εστιατορίων μεξικανικού φαγητού, η οποία διαθέτει 54 καταστήματα στην Αυστραλία, και μια επιχείρηση με καταστήματα εστίασης.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ