Με 14.000 μηνύματα σε κινητά επιβατών, την κράτηση 2.200 δωματίων σε ξενοδοχείων και 500 πτυσσόμενα κρεβάτια ως προληπτικό μέτρο αντιμετωπίζει η Lufthansa την απεργία του συνδικάτου των πιλότων.

Ήδη, από το βράδυ της Πέμπτης αναρτήθηκε στο www.LH.com το ειδικό πρόγραμμα πτήσεων που θα ισχύσει από το απόγευμα της Παρασκευής και την ίδια ώρα 14.000 επιβάτες ενημερώθηκαν με γραπτό μήνυμα στο κινητό τους.

Πρόκειται για τους επιβάτες που είχαν καταχωρήσει τα στοιχεία επικοινωνίας τους έτσι ώστε η Lufthansa να μπορεί να τους ενημερώσει για πιθανές ακυρώσεις, αλλαγές πτήσεων και εναλλακτικές επιλογές ταξιδιού.

Ο Κάι Κράκτι, μέλος του Συμβουλίου της Lufthansa German Airlines, υπεύθυνος για το Πτητικό Έργο και τον κόμβο της Φρανκφούρτης, δήλωσε: «Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που δημιουργείται στους επιβάτες μας από την απεργία του συνδικάτου πιλότων Vereinigung Cockpit.

» Λόγω του ότι η απεργία ανακοινώθηκε χθες μετά τις 5 το απόγευμα, υπήρχε λίγος χρόνος προετοιμασίας. Εργαζόμαστε πυρετωδώς από χθες το απόγευμα προκειμένου να παρέχουμε στους επιβάτες μας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και, όπου είναι δυνατό, να τους προωθήσουμε σε άλλες αεροπορικές εταιρείες ή άλλα μέσα μεταφοράς.

» Επίσης έχουμε αυξήσει τη δυναμικότητα σε όλα τα τηλεφωνικά μας κέντρα το δυνατό γρηγορότερα. Στο Αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης έχουμε κινητοποιήσει σήμερα όλες τις δυνάμεις μας με στόχο να ελαχιστοποιήσουμε τις επιπτώσεις της απεργίας στους επιβάτες. Αυτό είναι πολύ δύσκολο την Παρασκευή το απόγευμα, στο τέλος των σχολικών διακοπών σε τρία κρατίδια της Γερμανίας, καθώς πρόκειται για τις ημέρες με τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική κίνηση της χρονιάς. Ωστόσο θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να πετύχουμε αυτό το στόχο για τους επιβάτες μας».