Στην περιπλάνηση μας στη Ventura Lambrate βρεθήκαμε και στηVia Privata Oslavia όπου μας είχαν ενημερώσει ότι θα βρούμε τις δημιουργίες ελλήνων designers που φοιτούν σε σχολές του εξωτερικού.
Ένας από αυτούς και ο Σίμος Αντωνιάδης.Βρήκαμε το αντικείμενο του Σίμου, αλλά ο Σίμος πουθενά. Μέχρι να ρωτήσουμε τους συμφοιτητές του εκείνος πλησίαζε λαχανιασμένος το stand της σχολής του – Aarhus School of Architcture (Δανία). «Μάλλον απολαμβάνω τέτοιες εκδηλώσεις περισσότερο σαν επισκέπτης παρά σαν συμμετέχων. Η περιήγηση στην έκθεση προσφέρει τη μοναδική χαρά να βλέπεις άλλες δουλειές και να μπαίνεις σε σκέψεις, θετικές και αρνητικές, δημιουργικές ή αυστηρής κριτικής. Ανεκτίμητο» μας εξηγεί ο 29χρονος designer.
Η καρέκλα Void που σχεδίασε με την συμφοιτήτρια του, Ida Klarskov, αποτελεί μια νέα εκδοχή της The Chair (1949)του Wegnerως κομμάτι του κοινού project «Same, same but different –Beyond Icons» που τους ανατέθηκε από τη Σχολή, όπου σπουδάζει από το 2013 αφού αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. «Πρώτη φορά συμμετέχω σε ένα τέτοιο event και νιώθω ενθουσιασμό για την ευκαιρία που είχα να “εκτεθώ” αλλά και από την ανταπόκριση που είχε το project».

.
Τα πιο ιδιαίτερα κομμάτια της Round Chair – μπράτσα και πλάτη – αποτέλεσαν τα κυριότερα σημεία αναφοράς για την δημιουργία της Void ενώ η ανάλυση των καμπυλών της στάθηκε το σημείο εκκίνησης. Η πορεία ήταν γεμάτη με μια σειρά πειραμάτων με κύριο στόχο τον εντοπισμό της μεθόδου που θα χρησιμοποιούσε ως οδηγό αυτές τις καμπύλες ώστε να μορφοποιηθεί μια εντελώς νέα καρέκλα. Η επέκταση, η αντιγραφή, η αντιστροφή και η επιμήκυνση σε συνδυασμό με το σεβασμό προς την αισθητική αρτιότητα του τελικού αποτελέσματος οδήγησε σε μια ελαφριά και γραμμική ερμηνεία της πιο διάσημης δανέζικης καρέκλας.