
Τα νέα φωτιστικά μπλέχθηκαν με σκηνοθετική ακρίβεια – και υπό τις οδηγίες του Michele De Lucchi – ανάμεσα στα έπιπλα και τα υφάσματα του οίκου αποτελώντας όλα μαζί ένα εναρμονισμένο σύνολο μέσα στις επιβλητικές αίθουσες του Palazzo Serbelloni. Ενδιαφέρουσες γωνιές που μας έδειχναν στην πράξη με πόσους τρόπους μπορούμε να εντάξουμε τα φωτιστικά αυτά στον προσωπικό ή τον επαγγελματικό μας χώρο.
Τα βρήκαμε ενδιαφέροντα ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο. Γιατί χωρίς υπερβολές παραμένουν εκλεπτυσμένα και χωρίς να αναζητούν τρόπους να δείξουν μοντέρνα, είναι μοντέρνα. Μπορεί πια να ακούγεται κάπως κλισέ αλλά αυτό ξαναδιαπιστώσαμε: το λιτό είναι ό,τι πιο κομψό και τα ποιοτικά υλικά είναι αυτά που μπορούν να αναδείξουν το σχεδιασμό.
Οι σειρές Pantographe και Harnais διατηρούν την διακριτική σοβαρότητα του οίκου με ένα σχεδόν ασκητικό design ενώ το The Lanterne – που μια παραπάνω αδυναμία του δείξαμε – μας παρέσυρε για λίγο στην εξοχή, σε βραδιές στον κήπο, τη βεράντα και την παραλία χωρίς ταυτόχρονα να απαρνιέται τη φινέτσα του.

*Pantographe, Michele De Lucchi

Οπως το εργαλείο του αρχιτέκτονα που χρησιμεύει για τη σμίκρυνση ή τη μεγέθυνση ενός σχεδίου, η συλλογή αυτή οφείλει την πρωτοτυπία της στους αρθρωτούς βραχίονες που αποτελούν το σώμα των τριών φωτιστικών της σειράς για να ρυθμίζετε τη θέση και την κλίση τους. Με δέρμα, μέταλλο και ανάγλυφο, μεταξένιο αμπαζούρ.
*Harnais, Michele De Lucchi

Οπως οι ιμάντες της ιπποσκευής που κρατούν μαζί το άλογο και τον αναβάτη του, έτσι και εδώ αντίστοιχα σε αυτήν την σειρά ενώνουν τη βάση των φωτιστικών με το αμπαζούρ. Με δέρμα και οπαλίνα.
*The Lanterne, Yann Kersalé

Το φωτιστικό Lanterne d’Hermès αποτελείται από τέσσερα επιμέρους σώματα, τα όποια στερεώνονται σε ενιαία, κοινή βάση. Κάθε σώμα διαθέτει δική του επαναφορτιζόμενη μπαταρία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξάρτητα και χωρίς καλώδια, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Από αλουμινίου, δέρμα μοσχαριού (ανθεκτικό στο νερό), γυαλί, με λαμπτήρες Led.



