Η χρήση του Mobile Site έγινε κυρίως για την κράτηση αεροπορικών εισιτηρίων για πτήσεις εσωτερικού με δημοφιλέστερους προορισμούς τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, τη Λάρνακα, το Ηράκλειο, τη Ρόδο και την Αλεξανδρούπολη. Οι κρατήσεις πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο 22 ημέρες πριν από την αναχώρηση και η διάρκεια διαμονής υπολογίστηκε σχεδόν στις οκτώ ημέρες, ενώ, καλύτερος μήνας αναδείχθηκε ο Νοέμβριος. Η αναλογία των χρηστών είναι σχεδόν ισομερής, δεδομένου ότι 55,5% των χρηστών είναι άνδρες και 44,5% γυναίκες, ηλικίας 20 έως 40 ετών (60%), με κύρια συσκευή χρήσης το κινητό τηλέφωνο, με ποσοστό 67% και το tablet με ποσοστό 33%. Η εταιρία προσφέρει επίσης έκπτωση 10% σε όλες τις κρατήσεις ξενοδοχείων που θα πραγματοποιηθούν μέσα από το mobile site της, για όλους τους προορισμούς, από τις 13/01/2014 και για δύο εβδομάδες μετά.
Στις 14 και 15 Απριλίου το 2ο Travel Trade Athens 2014
Πάνω από 70 Tour Operators, εμπορικούς εκπροσώπους, διοργανωτές συνεδρίων και δημοσιογράφους από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, θα φιλοξενήσει η δεύτερη διοργάνωση TRAVEL TRADE ATHENS 2014, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 14 και 15 Απριλίου 2014.

Το 1ο TRavel Trade Athens το 2013 στην Αθήνα
Πάνω από 70 Tour Operators, εμπορικούς εκπροσώπους, διοργανωτές συνεδρίων και δημοσιογράφους από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, θα φιλοξενήσει η δεύτερη διοργάνωση TRAVEL TRADE ATHENS 2014, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 14 και 15 Απριλίου 2014.
Πάνω από 70 Tour Operators, εμπορικούς εκπροσώπους, διοργανωτές συνεδρίων και δημοσιογράφους από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, θα φιλοξενήσει η δεύτερη διοργάνωση TRAVEL TRADE ATHENS 2014, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, στις 14 και 15 Απριλίου 2014.
Διοργανωτές της δεύτερης τουριστικής επαγγελματικής συνάντησης είναι η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB), σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA). Στόχος είναι η δημιουργία και η ανάπτυξη πλατφόρμας συνεργασίας της τουριστικής αγοράς των συγκεκριμένων περιοχών, με τουριστικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού.
Το Travel Trade Athens ξεκίνησε το 2013 στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για τη στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά και για την άμεση ενημέρωση ξένων επιχειρήσεων και επαγγελματιών για τις υπηρεσίες και το τουριστικό προϊόν του προορισμού. Δεδομένου του μεγάλου ενδιαφέροντος εκτός και εντός Ελλάδας, που συγκεντρώνει η δεύτερη διοργάνωση και με την ευκαιρία της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε., αποφασίστηκε η διεύρυνση του αντικειμένου της σε εθνικό επίπεδο και θα μπορούν να συμμετέχουν hosted buyers και προμηθευτές οι οποίοι ενδιαφέρονται και για άλλους προορισμούς της χώρας, πέρα από την Αθήνα. Κατά τη διάρκεια του 1ου Travel Trade Athens, τον Απρίλιο του 2013, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 1.400 συναντήσεις μεταξύ των hosted buyers και επιχειρήσεων της Αθήνας.
Η διαδικασία εγγραφής για το Travel Trade Athens 2014 γίνεται ηλεκτρονικά μέσω του site της διοργάνωσης (https://www.traveltradeathens.com/_tta/register-now) με τελική προθεσμία τις 28 Φεβρουαρίου 2014, ενώ για τις εγγραφές μέχρι 31/01/2014, γίνονται ειδικές προσφορές.
Αύξηση στις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων μέσω κινητών
Εν τω μεταξύ, σημαντική αύξηση στις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων μέσω κινητών τηλεφώνων το 2013, σε σχέση με το 2012 και διπλασιασμό της επισκεψιμότητας διαπιστώνει η Travelplanet24. «Θεωρούμε ότι μέσα στο 2014 θα αυξηθεί ραγδαία η χρήση των κινητών συσκευών για κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και κυρίως για ταξιδιώτες με επαγγελματικό σκοπό ή για last minute κρατήσεις ξενοδοχείων», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κ. Φίλιππος Μπρίνκμαν.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


