Στο mobile internet στρέφονται οι καταναλωτές

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των καταναλωτών που αξιοποιούν το mobile internet σαν μία εύκολη μέθοδο για τη διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών, όπως οι αγορές και οι τραπεζικές εργασίες παρά τις ανησυχίες και τα προβλήματα με την εμπιστευτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων.

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των καταναλωτών που αξιοποιούν το mobile internet σαν μία εύκολη μέθοδο για τη διεκπεραίωση καθημερινών συναλλαγών, όπως οι αγορές και οι τραπεζικές εργασίες παρά τις ανησυχίες και τα προβλήματα με την εμπιστευτικότητα και ασφάλεια των δεδομένων.

Όπως δείχνει παγκόσμια έρευνα της KPMG το ποσοστό των ερωτηθέντων που έχουν χρησιμοποιήσει την κινητή συσκευή τους για τραπεζικές εργασίες μέσα στους τελευταίους 18 μήνες έχει υπερδιπλασιαστεί, από 19% σε 46%, ενώ το ποσοστό αυτών που το έχουν χρησιμοποιήσει σε αγορές έχει ανέλθει σε 28% από 10%.

Η έντονα ανοδική τάση παρατηρείται κυρίως στις αναπτυσσόμενες οικονομίες όπως η Κίνα και η Ινδία. Ωστόσο, παρά την αυξανόμενη εξοικείωση με τη χρήση κινητών συσκευών, πολλοί Ινδοί και Κινέζοι καταναλωτές παραμένουν ανήσυχοι σχετικά με πιθανούς κινδύνους απώλειας της εμπιστευτικότητας των προσωπικών δεδομένων.

Την ίδια ανησυχία συμμερίζεται ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου κόσμου. Χαρακτηριστικά,, ακόμα και οι ερωτηθέντες στην Τσεχία και στην Ολλανδία που εμφανίζονται πιο «χαλαροί» με αυτό το ζήτημα, δήλωσαν σε ποσοστό άνω του 70% ότι το θέμα της εμπιστευτικότητας γεννά κάποιες ανησυχίες.

Συνολικά, το 43% των ερωτηθέντων παγκοσμίως απάντησαν ότι είναι τώρα πρόθυμοι να πληρώσουν για την πρόσβαση σε online περιεχόμενο. Στις ασιατικές χώρες το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 59%, αλλά στην Ευρώπη είναι κάτω από 20%.

Μεταξύ των πρόθυμων να πληρώσουν για πρόσβαση, οι δημοφιλέστεροι τύποι περιεχομένου είναι το βίντεο (56%) και η μουσική (53%), ιδίως στην ηλικιακή ομάδα 16-24). Ακόμα, ιδιαίτερα σημαντική είναι αύξηση της χρήσης των κινητών συσκευών σχεδόν σε όλες τις δραστηριότητες που μετρήθηκαν, παρά το γεγονός ότι ο υπολογιστής παραμένει το κυρίαρχο μέσον πρόσβασης.

* Η τακτική έρευνα της KPMG με τίτλο «Καταναλωτές και σύγκλιση» εξετάζει πώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Κάλυψε 22 χώρες και περισσότερους από 5.600 ερωτηθέντες, όλοι καθημερινοί χρήστες κινητών και προσωπικού υπολογιστή.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Archive
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk