Παραπλανά το «έξυπνο» αναψυκτικό

ΛΟΝΔΙΝΟ. Για παραπλάνηση των καταναλωτών κατηγορείται η Coca-Cola Βρετανίας, με αφορμή τη διαφήμιση ενός νέου «έξυπνου» αναψυκτικού. Πρόκειται στην ουσία για νερό εμπλουτισμένο με διάφορες βιταμίνες, καθώς και χημικά γευστικά και αρωματικά πρόσθετα. Το πρόβλημα είναι ότι στις αφίσες και στα φυλλάδια που διατέθηκαν σε αμέτρητους πελάτες σουπερμάρκετ το «Vitamin water» (σ.σ.: βιταμινούχο νερό) εμφανίζεται ως εξίσου θρεπτικό με την κατανάλωση λαχανικών και εξίσου δυναμωτικό με το σπανάκι.

Παραπλανά το «έξυπνο» αναψυκτικό | tovima.gr

ΛΟΝΔΙΝΟ. Για παραπλάνηση των καταναλωτών κατηγορείται η Coca-Cola Βρετανίας, με αφορμή τη διαφήμιση ενός νέου «έξυπνου» αναψυκτικού. Πρόκειται στην ουσία για νερό εμπλουτισμένο με διάφορες βιταμίνες, καθώς και χημικά γευστικά και αρωματικά πρόσθετα. Το πρόβλημα είναι ότι στις αφίσες και στα φυλλάδια που διατέθηκαν σε αμέτρητους πελάτες σουπερμάρκετ το «Vitamin water» (σ.σ.: βιταμινούχο νερό) εμφανίζεται ως εξίσου θρεπτικό με την κατανάλωση λαχανικών και εξίσου δυναμωτικό με το σπανάκι. Η εταιρεία απέσυρε αμέσως το παραπειστικό διαφημιστικό υλικό.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk