H γαλλική φίρμα συμπληρώνει εφέτος 210 χρόνια από την ίδρυσή της και παρ’ όλο που η συγκυρία κάθε άλλο παρά ευνοϊκή μπορεί να θεωρηθεί, τόσο λόγων των απρόοπτων υγειονομικής φύσεως όσο και εξαιτίας της μεταβατικής περιόδου την οποία διέρχεται η αυτοκινητοβιομηχανία ελέω ενεργειακών ανακατατάξεων, η Peugeot έχει κάθε λόγο να το «γιορτάζει», μιας και μια σειρά ειλημμένων από καιρό αποφάσεων την έχουν τοποθετήσει στην αιχμή του δόρατος σε ό,τι αφορά το σκέλος της ηλεκτρικής αναμόρφωσης.

Αντιλαμβάνεται κανείς πόσο σημαντικό είναι αυτό όταν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Peugeot, λόγω των ολοένα αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων, η ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί 13 φορές έως το 2025. Αν και με δεδομένη την πρότερη εξάρτηση και της αυτοκινητοβιομηχανίας από τα ορυκτά καύσιμα, η Peugeot έχει ήδη κάνει τα κατάλληλα βήματα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της επενδύοντας σε μια συνταγή που εκ του αποτελέσματος θα μπορούσε να κριθεί επιτυχημένη. Εγκειται στο απλό όσο και τολμηρό σκεπτικό μίας «τουλάχιστον» ηλεκτροκίνητης έκδοσης για κάθε επιβατικό μοντέλο έως το 2021 με τους  ιθύνοντες της γαλλικής φίρμας να έχουν επιλέξει – σοφά – την plug-in υβριδική τεχνολογία για τις μεγαλύτερες κατηγορίες αυτοκινήτων και την αμιγώς ηλεκτρική για τις μικρότερες. Πλην αυτού, οι ηλεκτροκίνητες παραλλαγές των μοντέλων της, όπως αποδεικνύει περίτρανα το παράδειγμα των πιο πρόσφατων e-208, e-2008 αλλά και του 3008 PHEV, εστιάζουν αφενός στις γνώριμες αρετές της γαλλικής φίρμας, όπως η οδηγική ευχαρίστηση, η άνεση και η ασφάλεια, αλλά και εξασφαλίζουν παράλληλα μεγάλη αυτονομία, ευρυχωρία και στυλ. Ενδεικτικό είναι ότι ήδη το 20% των παραγγελιών του 208 στην Ευρώπη αφορούν την ηλεκτροκίνητη έκδοση, ενώ η ηλεκτρική γκάμα της Peugeot, ανεξαρτήτως μοντέλου, διπλασιάζει κάθε χρόνο τις πωλήσεις της. Αντιστοίχως εντυπωσιακή είναι η επίδοση της γαλλικής φίρμας και στην ελληνική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων όπου τους πρώτους οκτώ μήνες του 2020 (δηλαδή πριν καν ακόμα εφαρμοστούν τα νέα κυβερνητικά κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση) η Peugeot έχει αποσπάσει μερίδιο 25%. Παράλληλα, εκτός από τα επιβατικά μοντέλα, η Peugeot έχει δρομολογήσει και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των επαγγελματικών της, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί ήδη από το 2021. Επιπλέον, πλην των τετράτροχων προϊόντων, η γαλλική φίρμα έχει αναπτύξει και στην ελληνική αγορά μια εξίσου εμπεριστατωμένη στρατηγική τόσο σε επίπεδο πωλήσεων after sales όσο και δικτύου φόρτισης, αφού ήδη οι διανομείς της και διαθέτουν την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή αλλά και έμψυχο δυναμικό με υψηλή εξειδίκευση στην ηλεκτροκίνηση. Αν συνυπολογίσει κανείς και τις συνήθεις ψηφιακές ευκολίες διασύνδεσης με smartphone και τις έξυπνες υπηρεσίες των ηλεκτροκίνητων Peugeot που συνηγορούν σε ένα προφίλ αντάξιο της εποχής που διανύουμε, διαπιστώνει ότι αν και η γαλλική φίρμα ξεκίνησε να ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση οκτώ δεκαετίες πριν, η άνθησή της ήρθε την κατάλληλη στιγμή και με την καταλληλότερη μορφή.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω