Το δεύτερο κατά σειρά ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς ID. και της VW πήρε, κατά τρόπο σχεδόν αυτονόητο, τη μορφή ενός SUV, στοχεύοντας στη διεκδίκηση μιας ευρείας αποδοχής σε παγκόσμιο επίπεδο. Για εκείνους που δεν το γνωρίζουν, το ID.4 μπορεί να έρχεται… δεύτερο ως ID., ωστόσο στην ουσία πρόκειται για το πρώτο παγκόσμιο ηλεκτρικό μοντέλο της νέας εποχής της γερμανικής φίρμας και χάρη στην κατηγορία όπου ανήκει υπόσχεται, εξίσου αυτονόητα, μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω του μείγματος περιπετειώδους στυλ και πρακτικότητας που προσφέρει.

Ξεκινώντας από τα οικονομοτεχνικά στοιχεία που το αφορούν, το ID.4 στην έκδοση 1st, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία και στη χώρα μας, ξεκινά από τα 46.800 ευρώ χωρίς, σημειωτέον, από τη συγκεκριμένη τιμή να έχει αφαιρεθεί το ποσό κρατικής επιδότησης, το οποίο φτάνει έως και 6.000 ευρώ. Με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη έκδοση επωφελείται από τη μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία των 77 kWh, τον κινητήρα ισχύος 204 ίππων αλλά, και όπως συνέβη με την ομώνυμη «εισαγωγική» έκδοση του ID.3, από γενναιόδωρο εξοπλισμό, έχουμε να κάνουμε με μια άκρως δελεαστική πρόταση, ιδίως αν συνυπολογίσει κανείς το χαμηλό κόστος συντήρησης σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο ή ακόμα και ένα υβριδικό SUV.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω