• Αναζήτηση
  • Αριθμητικό πλεονέκτημα

    Το μικρότερο κομμάτι του παζλ των SUV στη VW ίσως αποδειχθεί το πολυτιμότερο και στην Ελλάδα από την άνοιξη του 2019

    Στη VW βιώνουν τη «δικτατορία» του «Τ» στην γκάμα των SUV τους: T-Roc, Tiguan, Touareg και τώρα T-Cross. Το μικρότερο μέλος της συγκεκριμένης σειράς μοντέλων βασίζεται στην αρχιτεκτονική του Polo αλλά είναι μεγαλύτερο σε κάθε του διάσταση. Είναι επίσης πιο δυναμικό από το γερμανικό supermini καθώς, αν και το προφίλ τους είναι πανομοιότυπο, στο T-Cross οι ράγες οροφής και η αυξημένη κατά 11 εκατοστά απόσταση από το έδαφος εξασφαλίζουν την περιπετειώδη αισθητική που εκτιμούν ολοένα και περισσότεροι και στη χώρα μας.
    Παρά ταύτα η μετάδοση της κίνησης αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς ήταν μονόδρομος για τη VW, καθώς σύμφωνα με τον Τόμας Κασούτζκε, υπεύθυνο για τις πωλήσεις και την προώθηση του μοντέλου, «το T-Cross απευθύνεται σε νέες οικογένειες οι οποίες ενδεχομένως να χρειαστούν την τετρακίνηση μία-δύο φορές τον χρόνο αλλά τον υπόλοιπο καιρό απλώς θα καταναλώνουν περισσότερο καύσιμο.
    Γι’ αυτό και αποφασίσαμε να μην κατασκευάσουμε εκδόσεις 4×4».
    Οι Γερμανοί εστίασαν σε δύο άλλους δελεαστικούς για τους νέους οικογενειάρχες τομείς, τη χρηστικότητα και την ευελιξία. Ετσι, αν και το εσωτερικό του T-Cross φαίνεται ίδιο με αυτό του Polo, στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερο και λειτουργικότερο λόγω αυξημένων διαστάσεων και έξυπνων λύσεων.
    Το πίσω κάθισμα, για παράδειγμα, σύρεται εμπρός/πίσω αυξομειώνοντας ανάλογα με τις ανάγκες είτε τον χώρο για τους επιβάτες σε αυτό είτε τον όγκο του χώρου αποσκευών. Ο τελευταίος κυμαίνεται μεταξύ 385 και 455 λίτρων, άρα είναι μεγαλύτερος και από τον αντίστοιχο του Golf, ενώ η πλήρης αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων τον εκτοξεύει στα 1.281 λίτρα.
    Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής διατίθεται σε διάσταση 6,5 ή 8,0 ιντσών, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display, τα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης – Eco, Normal, Sport, Individual -, το νέο τιμόνι και μια σειρά συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, από αυτά για το αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης και την επιτήρηση τυφλού σημείου μέχρι εκείνα για τη διατήρηση της ταχύτητας και την παραμονή στην επιθυμητή λωρίδα κυκλοφορίας, συνθέτουν το τεχνολογικό προφίλ του μοντέλου.
    Autohub
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk