Οι αριθμοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν βρήκαν αντιστοίχιση στους αριθμούς των εκλογών – τουλάχιστον όχι σε όλα. Σε κάποια από αυτά, μάλιστα, η επίδοση είναι αντιστρόφως ανάλογη. Στο Twitter ο Αλέξης Τσίπρας κυριαρχεί με 645 χιλιάδες ακολούθους, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης περιορίζεται σε κάτι περισσότερο από το μισό με 397 χιλιάδες ακόλουθους. Ελαφρώς βελτιωμένη είναι η εικόνα για τον αρχηγό της ΝΔ στο Facebook όπου διαθέτει 382 χιλιάδες «φίλους» και ακόλουθους, έναντι 484 χιλιάδων συνολικά του Αλέξη Τσίπρα. Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ξεχώρισε ωστόσο σε αυτή την εκλογική αναμέτρηση ήταν τo TikTok. Εκεί, και όχι στο Twitter, έδωσαν τη μάχη των σόσιαλ μίντια οι αρχηγοί των κομμάτων. Κι εκεί η κυριαρχία Μητσοτάκη αντιστοιχίζεται στην εκλογική επιτυχία. Περισσότεροι από 150 χιλιάδες χρήστες του μέσου ακολουθούν τον αρχηγό της ΝΔ, όταν ο Αλέξης Τσίπρας περιορίζεται στις 80 χιλιάδες. Δεν είναι ψήφοι, αλλά είναι οι μισοί.