Η εικόνα των λεωφορείων κάθε άλλο παρά αίσθημα ασφάλειας εμπνέει σε οδηγούς και επιβάτες. Πολλά είναι σε κακή κατάσταση, με τους επιβάτες να αναρωτιούνται γιατί δεν επισκευάζονται. Η ανάγκη για νέα λεωφορεία και επιπλέον προσωπικό είναι πλέον επιτακτική. Ηδη, την περασμένη Παρασκευή, τμήμα της εσωτερικής οροφής οχήματος της γραμμής 040 αποκολληθηκε και έπεσε στον διάδρομο, ενώ εκτελούσε δρομολόγιο… Απο την  πλευρά τους, οι οδηγοί και οι τεχνικοί των λεωφορείων καταβάλλουν, όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι τους, υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους  και συχνά αναγκάζονται να εργάζονται ακόμα και στα ρεπό τους. Δηλώνουν ότι δεν επηρεάζεται η συχνότητα των δρομολογίων, καθώς υπάρχουν σε διαρκή ετοιμότητα δύο κινητά συνεργεία έτοιμα να συνδράμουν σε περίπτωση βλάβης οχήματος. Ως προς τις προσλήψεις οι τελευταίες 556 έγιναν το 2020, ενώ σε νομοσχέδιο που βρίσκεται σε διαβούλευση περιλαμβάνονται 600 που θα προκύψουν από την προηγούμενη προκήρυξη. Σήμερα, για να καλυφθεί το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας εκτιμάται ότι ιδανικά θα χρειάζονταν 1.400-1.500 οχήματα και περισσότεροι από 4.300 οδηγοί. Ελλείψεις αναφέρονται και στην Πολιτική Αεροπορία. Οπως περιγράφει ο γ.γ. της ΟΣΥΠΑ Μηνάς Κώστας πρόσφατα στο αεροδρόμιο Ικαρίας χρειάστηκε σε μία βραδιά να προσγειωθούν τέσσερις αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ. Εκεί, ο μοναδικός τηλεπικοινωνιακός υπάλληλος έπρεπε να είναι στο πόστο του 24 ώρες το 24ωρο, χωρίς ρεπό και άδεια. «Δεν κινδυνεύεις πετώντας στα ελληνικά αεροδρόμια, αλλά αυτό γίνεται με την αυτοθυσία των εργαζομένων» ξεκαθαρίζει.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω