Η ισχυρή καταναλωτική ευρωπαϊκή αγορά αλλάζει εξαιτίας της νεολαίας της. Σχεδόν ένας στους τρεις Ευρωπαίους είναι κάτω των 30 ετών και οι ετήσιες δαπάνες των οικογενειών που ανήκουν στη γενιά των millennials προβλέπεται να αυξηθούν στα περίπου 50.000 ευρώ μέχρι το 2022.

Παρακάτω παρουσιάζονται πέντε τάσεις στις οποίες εστιάζουν οι επιχειρήσεις και δραστηριοποιούνται στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω