Tρίτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για τη WIND Ελλάς αναμένεται να είναι το 2018, με βάση τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία για το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2018.
Εχοντας «γυρίσει» σε θετικό πρόσημο ήδη από το 2016 – πριν από την υπόλοιπη αγορά – η WIND εξακολουθεί να καταγράφει θετικές επιδόσεις, με τη διοίκησή της να εκτιμά ότι στο τέλος της εφετινής χρονιάς το EBITDA της εταιρείας θα είναι αυξημένο κατά 15%.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η WIND για το εννεάμηνο του 2018, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,3%, φτάνοντας στα 383,4 εκατ. ευρώ, ενώ και το EBITDA αυξήθηκε κατά 17,7%, ανερχόμενο στα 90,2 εκατ. ευρώ.
Για τη διοίκηση της εταιρείας «η συνταγή της επιτυχίας» περιλαμβάνει επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς, προϊόντα σύγκλισης και απόλυτη προσήλωση στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. «Η συνεχιζόμενη αύξηση των εσόδων και του EBITDA οφείλεται στις πολύ καλές επιδόσεις που καταγράφει η WIND σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, δηλαδή σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και δίκτυα νέας γενιάς, καθώς και στην τηλεόραση» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της WIND κ. Νάσος Ζαρκαλής.
Επενδύσεις σε 4G
και οπτικές ίνες
Αλλωστε, στα δίκτυα νέας γενιάς κατευθύνθηκε το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων, ύψους 68,2 εκατ. ευρώ, που υλοποίησε η WIND στο εφετινό εννεάμηνο.
Αποτέλεσμα των νέων επενδύσεων ήταν η πληθυσμιακή κάλυψη με δίκτυα 4G να έχει ξεπεράσει το 91% του πληθυσμού, ενώ στο τέλος της χρονιάς το ποσοστό αυτό θα φτάσει στο 95%.
«Η στρατηγική επιλογή της WIND να επενδύσει εντατικά σε υποδομές νέας γενιάς – στην κινητή με την επέκταση του δικτύου 4G και 4G+ και στη σταθερή με την κατασκευή ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών – δικαιώνεται από τη σημαντική αύξηση της χρήσης υπηρεσιών data» αναφέρουν στελέχη της εταιρείας.
Πρόκειται, προσθέτουν, για τάση που αποτυπώνεται ξεκάθαρα στα αποτελέσματα εννεαμήνου της WIND, καθώς η χρήση δεδομένων αυξήθηκε κατά 65,9% σε ετήσια βάση, ενώ ο μεγαλύτερος όγκος (72,6%) διακινήθηκε μέσω των δικτύων 4G και 4G+.
Αντίστοιχα, στο πεδίο των οπτικών ινών, όπου υπάρχει μεγάλη κινητικότητα από τους παίκτες της αγοράς, η WIND ανακοίνωσε ότι προχωρεί ικανοποιητικά το πλάνο ανάπτυξης του δικού της δικτύου, παρά τις σημαντικές καθυστερήσεις στη ρευματοδότηση. Στόχος της είναι να επεκτείνει το πανελλαδικό της αποτύπωμα, προσθέτοντας συνεχώς νέες περιοχές με γραμμές οπτικών ινών που εξασφαλίζουν ταχύτητες 100 και 200 Mbps. Συνολικά, στο τέλος Σεπτεμβρίου, είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή 224.000 γραμμών νέας γενιάς μέσω οπτικών ινών, αριθμός που σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερος.
WIND VISION
Την ίδια στιγμή, η αγορά της Pay TV αποκτά νέο ενδιαφέρον, καθώς με την είσοδο της WIND VISION ανακατεύτηκε ξανά η τράπουλα και ενισχύθηκε η ζήτηση από τους καταναλωτές. Αν και η WIND μπήκε τελευταία στον χορό της συνδρομητικής τηλεόρασης, κατάφερε να ξεχωρίσει από πλευράς τεχνολογίας και περιεχομένου, λανσάροντας ένα προϊόν πιο φρέσκο και αρκετά διαφορετικό σε σχέση με τα υπάρχοντα μοντέλα pay TV.
Απευθυνόμενη πρωτίστως στο δικό της πελατολόγιο σταθερής τηλεφωνίας και κυρίως στα νοικοκυριά, η WIND άνοιξε μέσω της VISION την αγορά της συνδρομητικής και σε νέους χρήστες, εγγράφοντας 19.000 πελάτες στο εννεάμηνο του 2018. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, «η WIND VISION και οι συνεργασίες της με τη NovaSports και το Netflix αποτελούν ένα ελκυστικό πακέτο για τα νοικοκυριά που θέλουν να παίρνουν όλες τις υπηρεσίες από έναν πάροχο, πετυχαίνοντας καλύτερη τιμή».