«Η Γερμανία βρίσκεται μπροστά στο δίλημμα αν πρέπει ή όχι να αλλάξει εμπορικούς εταίρους. Και προς το παρόν δεν ξέρει πώς να αντιδράσει» δήλωσε στο Bloomberg ο Σεμπαστιάν Ντιλιάν, αναλυτής του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Διεθνών Σχέσεων. Και είναι σαφές ότι η πρώτη και κρισιμότερη απόφαση που θα πρέπει να λάβει το Βερολίνο είναι σε ποιον θα προωθεί εφεξής το πρώτο εξαγώγιμο προϊόν του. Σε ποιον θα πωλεί τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει δηλαδή.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται όμως ήδη σε ανηφορικό δρόμο, όπως επισήμανε μιλώντας στην τηλεόραση του Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της BlackRock Inc. Λάρι Φινκ. Ο αμερικανός διαχειριστής κεφαλαίων προανήγγειλε μεγάλη κάμψη των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, καθώς οι κατασκευαστές πρέπει να εξελίξουν ακόμα την ηλεκτροκίνηση και κυρίως να λύσουν τον γρίφο της αύξησης της απόδοσης των μπαταριών με ταυτόχρονη μείωση του βάρους τους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.