Δεν νομίζω ότι γνώριζαν πολλοί μέχρι πριν από μερικές μέρες ότι ο πιο πολυβραβευμένος καλλιτέχνης στην ιστορία των Grammy Awards ήταν ο διευθυντής ορχήστρας Γκέοργκ Σόλτι. Το ρεκόρ που κατείχε καταρρίφθηκε την περασμένη Κυριακή από την Μπιγιονσέ σε μια τελετή απονομής κατά την οποία η διάσημα σταρ της ποπ θριάμβευσε και αδικήθηκε ταυτόχρονα, καθώς δεν τιμήθηκε τελικά με την περίβλεπτη διάκριση Album of the Year για τον αριστουργηματικό δίσκο «Renaissance» που κυκλοφόρησε εντός του 2022. Νικητής του συγκεκριμένου βραβείου στέφθηκε τελικά ο δημοφιλής Χάρι Στάιλς για το «Harry’s House», ένα εξόχως ευχάριστο, νοσταλγικό όσον αφορά τον ήχο του άλμπουμ αλλά χωρίς πρόταση ή αιχμές. Το χορευτικό έπος της Μπιγιονσέ από την άλλη βασίζεται εν πολλοίς στο sampling και είναι αναπολογητικά queer, δύο στοιχεία που δεν θα άρεσαν και πολύ στα – σε μεγάλο βαθμό συντηρητικά – μέλη της Εθνικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών Ηχογράφησης των ΗΠΑ.

Κάποιοι εικάζουν βεβαίως ότι το γεγονός ότι και η Μπιγιονσέ και ο Jay-Z έχουν εκφράσει παράπονα στο παρελθόν για τα κριτήρια με τα οποία δίνονται τα Γκράμι μάλλον δυσχέραινε τη θέση της, ενώ υπάρχει και το εξής ζήτημα. Σημειώθηκε γενικευμένη γκρίνια πέρυσι για τη βράβευση του Τζον Μπατίστ με το «We Are», ένα ωραίο άλμπουμ που όμως δεν είχε ιδιαίτερη εμπορική επιτυχία, και η Ακαδημία ίσως θέλησε να δείξει φέτος ότι δίνει βαρύτητα στα γούστα του μαζικού κοινού που έχει πάθει συλλογική φρενίτιδα για τον Στάιλς – ποιος άλλωστε πέρασε το 2022 χωρίς να ακούσει το «As It Was» ή το «Late Night Talking»;

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω