Παράσταση για υποδίκους, ξένους κυρίως, μετανάστες, στις ελληνικές φυλακές; Ναι, βέβαια, και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία: Ετσι συνέβη την περασμένη Παρασκευή, όταν η παραγωγή «Μια Γιορτή στου Νουριάν» του Βόλκερ Λούντβιχ παίχθηκε για τους τρόφιμους του σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας των φυλακών Κορυδαλλού, κατόπιν πρόσκλησης από τους εκπαιδευτικούς τους. Το θέμα και ο τρόπος που αποδίδεται μαζί με τα δύο χρόνια επιτυχίας στη σκηνή του Πορεία, στάθηκαν η αφορμή. Αλλωστε αυτό καθεαυτό το έργο διαθέτει ένα εξαιρετικά χρήσιμο και κατάλληλο υλικό κρατούμενους.
Καλή χρονιά!
Ο Αλέξανδρος Αβρανάς, μετά τον Αργυρό Λέοντα της Βενετίας για την ταινία του «Miss Violence», κάνει μια θεατρική στάση και σκηνοθετεί το σύγχρονο βρετανικό έργο «Gagarin way» του Γκρέγκορι Μπιουρκ.
Ερμηνεύτρια, θεατρίνα, «τραγουδίστρια της νίκης» η Σοφία Βέμπο έχει τη θέση της στη νεότερη ιστορία της Ελλάδας. Στη μουσική παράσταση που ετοιμάζεται να ανέβει στο θέατρο Badminton θα ζωντανέψει μέσα από τη μορφή και τη φωνή της Μαρινέλλας. Η συνάντηση ανάμεσα σ΄αυτές τις δύο γυναίκες παίρνει τη μορφή μιούζικαλ με τον τίτλο «Η Μαρινέλλα συναντά […]
Είναι το πρώτο διήγημα του πρώτου της βιβλίου και γι΄αυτό είναι λίγο σαν ταυτότητα και σήμα κατατεθέν της: Η «Περσινή αρραβωνιαστικιά» της Ζυράννας Ζατέλη, που γνωρίσαμε πριν από τριάντα χρόνια (1984) μέσα από την πεζογραφική συλλογή των εκδόσεων Καστανιώτη, περνάει φέτος στη θεατρική σκηνή και γίνεται παράσταση από τη θεατρική ομάδα «Elephas tiliensis» του Δημήτρη […]
Με το σκεπτικό «γιατί να μην κάνουμε εμείς μια δική μας προσπάθεια;» ο Δημήτρης Τάρλοου αποφάσισε να μπει στην περιπέτεια της θεατρικής μεταφοράς της «Μεγάλης Χίμαιρας».
Mε την «Αντιγόνη» του Ανούιγ έρχεται η Comedie Francaise στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, την άνοιξη του 2014.
«Και στην Κόλαση ακόμη θεατρίνα θα γινόμουν...»: στην περίπτωση της Μαίρης Αρώνη η φράση της αυτή έχει μεγάλη δόση αλήθειας.
Το 2013 φεύγει, το 2014 έρχεται.
«Παχύδερμο ζώο, με σκληρό δέρμα, που διαθέτει παράλληλα μια τρομακτική γελοιότητα στην όψη, λίγο γκροτέσκο»: Αυτή είναι η εξήγηση που δίνει ο Θωμάς Μοσχόπουλος για τον τίτλο του έργου του Ιονέσκο «Ρινόκερος» (1959).
«Αποθήκη μνήμης» ή, αλλιώς, «Με μουσικές εξαίσιες, με φωνές...», ο τίτλος για το ταξίδι στα τελευταία εκατό χρόνια της Θεσσαλονίκης, μέσα από την παράσταση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, με τον Ακη Σακελλαρίου
Mε επτά (από τα οκτώ) βραβεία Ολίβιε έρχεται από την Αγγλία στη σκηνή του Αγγέλων Βήμα η παράσταση «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» του Σάιμον Στίβενς, που βασίζεται στο ομότιτλο μπεστ-σέλερ του Μαρκ Χάντον.
«Bάτραχοι» του Αριστοφάνη και «Ιππόλυτος» του Ευριπίδη.
Μέσα από τα τζάμια βλέπει το Καλλιμάρμαρο. Είναι μια ηλιόλουστη χειμωνιάτικη ημέρα. Καθόμαστε αντικριστά σε ένα από τα γραφεία της ολλανδικής πρεσβείας, επί της Αγίου Κωνσταντίνου.
Πέντε άντρες και μία γυναίκα: η ομάδα του «Room Service» ξεκίνησε το βράδυ της Τετάρτης τις παραστάσεις της στη Μικρή Σκηνή της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών προτείνοντας στο κοινό μια φάρσα της εποχής του Μεσοπολέμου γραμμένη στον απόηχο του αμερικανικού Κραχ.