Μετά από μια ολιγοετή απουσία το Micra επιστρέφει, πλέον, ως αμιγώς ηλεκτρικό, εξασφαλίζοντας στη Nissan έναν πολύτιμο διεκδικητή στην μικρή κατηγορία.
Έχοντας κοινή τεχνολογική αφετηρία με το Renault 5 αλλά υιοθετώντας μια αισθητική που δίνει έμφαση στην ιαπωνική του ταυτότητα και επενδύοντας σε λεπτομέρειες όπως τα στρογγυλά LED ημέρας και τα εξίσου στρογγυλά πίσω φώτα που σε συνδυασμό με την έμφαση στις καμπύλες του εξασφαλίζουν ένα παιχνιδιάρικο χαρακτήρα ταιριαστό με την κατηγορία.
Στις κοινές λεπτομέρειες με το R5 θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς τις κρυμμένες χειρολαβές ωστόσο το Micra διαθέτει μια ολωσδιόλου διαφορετική αισθητική, διαθέτοντας επίσης περισσότερα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ από τροχούς 18 ιντσών που γεμίζουν ιδανικά τους θόλους με το μαύρο περίγραμμα και είναι διαθέσιμοι σε τρία διαφορετικά σχέδια.
Στα ενδότερα οι ομοιότητες με το R5 είναι πιο εμφανείς με κυρίαρχο ένα δίδυμο οθονών 10,1 ιντσών τοποθετημένες υπό γωνία μεταξύ τους προς όφελος ενός πιο οδηγοκεντρικού προφίλ. Χαμηλότερα διακρίνεται μια σειρά από φυσικούς διακόπτες τοποθετημένοι κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς προς όφελος της ευκολίας στην πρόσβαση σε νευραλγικές λειτουργίες. Να σημειωθεί ότι στα στοιχεία του βασικού εξοπλισμού του Micra περιλαμβάνεται και ατμοσφαιρικός φωτισμός 48 επιλογών.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Micra θα διατεθεί με δύο επιλογές μπαταριών 40 και 52 kWh. Στην πρώτη περίπτωση η μπαταρία τροφοδοτεί ένα μοτέρ 122 ίππων ενώ στη δεύτερη ένα ισχυρότερο 150 ίππων με την απόδοση ροπής να διαμορφώνεται σε 225 και 245 Nm, αντίστοιχα.
Σε όρους αυτονομίας, η μικρότερης ισχύος έκδοση προσφέρει 310 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση και 408 χλμ. με την μπαταρία των 52 kWh. Να σημειωθεί ότι η ισχύς φόρτισης διαμορφώνεται σε 100 kW για την μπαταρία των 52 kWh και σε 80 kW για την μικρότερη μπαταρία. Αυτό σημαίνει ότι με την συνδρομή ταχυφορτιστή DC το ιαπωνικό supermini χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση. Να σημειωθεί επίσης ότι το Micra διαθέτει σύστημα V2L κάτι που σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να συνδέσουν προς φόρτιση τρίτες συσκευές.
Να σημειωθεί ότι το μήκος σχεδόν 4,0 μ. μήκους Micra με πλάτος 1,8 μ. και μεταξόνιο 2,54 μέτρων αποκλειστικά διαθέσιμο με πεντάθυρο αμάξωμα, εκτός από την ευελιξία του διαθέτει και ένα επιπλέον πλεονέκτημα που προκύπτει από τη συγγένειά του με το γαλλικό supermini. O λόγος για την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα που συνδυάζεται με γόνατα MacPherson στον μπροστινό με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσφερόμενη άνεση.
Σε όρους πρακτικότητας το πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 326 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται σε 1.106 λίτρα. Επιπλέον κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για τα καλώδια φόρτισης.