Mε 350.000 μονάδες πωλήσεων το 2023, η Χ3 είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της BMW ξεπερνώντας σε πωλήσεις ακόμα και την εμβληματική Σειρά 3 Sedan. Με δεδομένο ότι η Χ3 στην παρούσα μορφή της βρίσκεται ανάμεσά μας από το 2017, πλέον η BMW προετοιμάζει την νέα εκδοχή της η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα. Μέχρι τότε η βαυαρική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα μια σειρά καμουφλαρισμένων εικόνων από τις δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου και συγκεκριμένα από την plug-in υβριδική έκδοση και την M Performance.

H δεύτερη υιοθετεί μια τετραπλή απόληξη για την εξάτμιση ενώ στα πρότυπα των X1 Μ35i και X2 M35i που ήταν τα πρώτα μοντέλα M Lite, θα υιοθετήσει μια σειρά ιδιαίτερων σχεδιαστικών λεπτομερειών που θα εγγυώνται μια πιο επιθετική εικόνα. Βάσει επίσης των όσων έχουν γίνει γνωστά, η έκδοση M40i δεν θα υιοθετήσει τα ίδια διακριτικά καθώς, θα ονομάζεται M50 χωρίς το i που για χρόνια σηματοδοτούσε τις βενζινοκίνητες εκδόσεις BMW. Αντιθέτως οι diesel εκδόσεις και οι plug-in υβριδικές θα εξακολουθήσουν να σηματοδοτούνται από τα γράμματα d και e αντιστοίχως.

Σε ό,τι αφορά την plug-in υβριδική έκδοση, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα εγγυάται, αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία αλλά και ενισχυμένη αποδοτικότητα.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο η Χ3 θα επιδιώξει μέσω του ανασχεδιασμού της ένα χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος από 0.29 θα μειωθεί σε 0.27 προς όφελος της αποδοτικότητας όλων των εκδόσεων. Επίσης είναι εξίσου σαφές ότι η νέα γενιά θα διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια, αυξημένη ακαμψία του πλαισίου και αναβαθμισμένες αντιστρεπτικές ράβδους, αλλαγές που θα εγγυώνται μια ακόμα πιο δυναμική οδηγική εμπειρία χωρίς να επηρεάζονται όμως τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης. Επίσης δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η αύξηση των διαστάσεων της νέας Χ3, προκειμένου να δημιουργηθεί η απόσταση ασφαλείας από τις μεγαλύτερες Χ1 και X2.

Στις προαιρετικές επιλογές του μοντέλου αναμένεται να συγκαταλέγονται ηλεκτρονικά ελεγχόμενα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ για περισσότερες επιλογές. Στις αλλαγές θα συγκαταλέγονται επίσης μια διαφορετική ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης που θα εγγυάται ακόμα περισσότερη αμεσότητα και ακρίβεια. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αναβάθμιση των συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας με την BMW να δηλώνει ότι στοχεύει σε «αριστείο» στην διαδικασία δοκιμών πρόσκρουσης του EuroNCAP.

Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο θα είναι η αναβάθμιση των οθονών οι οποίες θα συγκεντρώνουν την πλειονότητα των λειτουργιών μειώνοντας περαιτέρω τους φυσικούς διακόπτες στον θάλαμο επιβατών.

Σε ό,τι αφορά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη iX3, θα ακολουθήσει σε δεύτερο χρόνο έχοντας αφετηρία την πολυδιαφημισμένη νέα αρχιτεκτονική Neue Klasse, γεγονός που θα συμπαρασύρει το σύνολο των χαρακτηριστικών της, εντός και εκτός. Για την ακρίβεια ήδη έχει γίνει γνωστό ότι η νέα iX3 θα υιοθετήσει μια νέα εκδοχή των κοίλων οθονών της βαυαρικής φίρμας οι οποίες θα επωφεληθούν από το νεότερο λειτουργικό των Βαυαρών iDrive, δέκατης γενιάς. Οι συμβατικές εκδόσεις της Χ3 θα εξακολουθήσουν να βασίζονται στην αρχιτεκτονική CLAR σε μια μετεξελιγμένη εκδοχή της.