Η γαλλική φίρμα διευρύνει τις επιλογές για τα 308 και 408, προσθέτοντας στην γκάμα τους, μια νέα αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση ως ιδανική «γέφυρα» ανάμεσα στις απλές βενζινοκίνητες και στις plug-in υβριδικές εκδόσεις τους.

Ο λόγος για την έκδοση Hybrid 136 e-DSC6 όπως είναι η πλήρης ονομασίας της η οποία συνδυάζει την λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ και μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh. To σύνολο συμπληρώνει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Σύμφωνα με την Peugeot η λειτουργία του υβριδικού συστήματος εξασφαλίζει τη δυνατότητα κίνησης για έως και το 50% των διαδρομών σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας με ηλεκτρική ενέργεια. Επίσης οι διαδικασίες της εκκίνησης και των ελιγμών στάθμευσης πραγματοποιούνται σε ηλεκτρική λειτουργία. Υπό κανονικές συνθήκες το ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα βενζίνης συνεισφέροντας σε ροπή όταν χρειάζεται.

Επιπλέον, η υβριδική τεχνολογία προσφέρει έως και κατά 15% βελτιωμένη αποδοτικότητα σε σχέση με τις απλές βενζινοκίνητες εκδόσεις των 308 και 408. Επιπλέον, έχουν το πλεονέκτημα ότι δεν χρειάζονται φόρτιση με δεδομένο το setup του συστήματος. Σε ό,τι αφορά τα επίπεδα εξοπλισμού, η νέα υβριδική έκδοση θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Active, Allure κα GT.

Να σημειωθεί ότι τα 308 και 408 είναι τα νεότερα μοντέλα του ομίλου Stellantis που παραλαμβάνουν το συγκεκριμένο σύνολο το οποίο εφοδιάζει επίσης τα Peugeot 2008, Opel Corsa, DS 3, DS 4 αλλά και στην περίπτωση του Jeep Avenger e-Hybrid.