Για όσους δεν είναι απολύτως εξοικειωμένοι με την γκάμα του Maranello, η 812 Superfast, αποτελεί το κορυφαίο εμπροσθομήχανο μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Έχοντας κάνει την εμφάνισή της το 2017, πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για το μοντέλο που θα την αντικαταστήσει και το οποίο βάσει των όσων αφήνουν να εννοηθεί οι εικόνες από τα πεδία δοκιμών θα ακολουθήσει πιστά τα βήματα της προκατόχου της.

Αυτό σημαίνει στην παρουσία ενός V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα στην αθέατη πλευρά της ο οποίος όπως έχει ανακοινώσει η Ferrari δεν θα συνοδεύεται από κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση καθώς ο συνδυασμός δωδεκακύλινδρων κινητήρων με υβριδική τεχνολογία δεν συνάδει με το σκεπτικό της φίρμας σε ό,τι αφορά το βάρος.

Σε κάθε περίπτωση θα πρόκειται για μια μετεξέλιξη του V12 κινητήρα η οποία θα προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ σε σχέση με τους 800 ίππους της 812 Superfast. Εξάλλου ήδη η Ferrari έχει παρουσιάσει την 812 Competizione η οποία αποδίδει 830 ίππους. Επίσης με δεδομένο ότι η 812 Superfast υπερείχε κατά 60+ ίππους σε σχέση με την προηγούμενη F12 θα πρέπει να περιμένουμε κάτι ανάλογο για την διάδοχο της 812 Superfast.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η διάδοχος της Superfast θα ακολουθήσει την ίδια αισθητική βάσει τουλάχιστον των εικόνων του δοκιμαστικού πρωτότυπου αν και δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η εναρμόνισή της με τα νεότερα σχεδιαστικά πρότυπα της Ferrari, όπως αυτά αποτυπώνονται στις Roma και Purosangue.

Mε δεδομένο τον ήδη επταετή κύκλο του μοντέλου, η πρεμιέρα της διαδόχου θα πρέπει να αναμένεται ακόμα και πριν τελειώσει το 2024.

Φωτογραφίες: Automedia