Φωτογραφίες: Automedia

H εξέλιξη της αγωνιστικών προδιαγραφών παραλλαγής, ZR1, της όγδοης κατά σειρά γενιάς γενιάς της Corvette δεν αποτελεί αυτό που θα αποκαλούσε κανείς μυστικό μιας και η σκληροπυρηνική παραλλαγή της C8 έχει δώσει το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο από διάφορα σημεία του πλανήτη και πίστες. 
Όπως και η προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση με αφετηρία την C7, έτσι και η νέα ενσάρκωση ZR1 ξεχωρίζει από την διαφορετική αεροδυναμική προσέγγιση με κυρίαρχη την πτέρυγα στο πίσω τμήμα και τις νέες εισαγωγές αέρα που συντείνουν προφανώς στην παραγωγή των απαιτούμενων αεροδυναμικών δυνάμεων.

Αναμενόμενα, η έκδοση ZR1 διαθέτει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα προς όφελος της παραγωγής μέγιστης κάθετης δύναμης ενώ η ανάρτηση, προφανώς υιοθετεί μια νέα ρύθμιση προς όφελος των μέγιστων δυνατών επιδόσεων σε περιβάλλον πίστας, όπως προδίδει άλλωστε η εξαιρετικά μικρή απόσταση από το έδαφος.

Η πληθώρα εισαγωγών αέρα είναι ένα από τα κομμάτια του παζλ της συγκεκριμένης έκδοσης καθώς η ZR1 διαθέτει μεγαλύτερες οπές τόσο στο καπό όσο και στα πλευρικά τμήματα.

Αυτονόητα οι προδιαγραφές της θα συμπληρωθούν και από ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης καθώς στην αθέατη πλευρά της θα βρίσκεται ένας βελτιωμένος V8 με χωρητικότητα 5,5 λίτρων ο οποίος αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους.

Το σύνολο θα συμπληρώσει η παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις ο χρόνος για το «0-100» αναμένεται να απαιτεί περίπου 2,7 δευτερόλεπτα.