Η Εσθήρ με αργές, νωχελικές κινήσεις, έδεσε γύρω από το πιγούνι της τις άκρες του ολομέταξου μαντιλιού με την υπογραφή Hermes. Παρατήρησα ότι ο εμβληματικός γαλλικός οίκος είχε «εγκαταλείψει» όσον αφορά το φουλάρι της νέας του κολεξιόν τα εκρηκτικά πορτοκαλί, τιρκουάζ, σμαραγδί, κίτρινα και κόκκινα χρώματα.

Το πολύτιμο ύφασμα πάνω στα χρυσόξανθα μακριά μαλλιά της παιδικής μου φίλης ήταν «ζωγραφισμένο» σε σπασμένο λευκό και γκρι, ενώ υπήρχαν κρυσταλλιζέ λεπτομέρειες που άστραφταν κάτω από τον ολόχρυσο, καυτό ήλιο του Αιγαίου. Μμμ!

Ο Pierre-Alexis Duma, γιος του Ζαν-Λουί και της ελληνίδας συζύγου του (υπήρξε εξαιρετική αρχιτέκτων, έφυγε όμως, όπως και ο σύντροφός της, πρόωρα από τη ζωή) Ρένας Γρηγοριάδη, «επιτρέπει» στην καινούργια εποχή του brand να κάνει μάλλον εκκωφαντική είσοδο, δημιουργώντας συζητήσεις στο παγκόσμιο fashion world.

Ο κολεξιονέρ Γκαλάτσι-Γκαλάτσι, ο οποίος μόλις είχε τελειώσει με την τοποθέτηση ενός έργου του κορυφαίου αυτή τη στιγμή στον κόσμο Street artist Jerkface (ζωγραφίζει τα αγαπημένα μας cartoons σε αστρονομικές τιμές για αυτούς που θα ζητήσουν κάτι αποκλειστικά για τη συλλογή τους), στο σαλόνι της θαλαμηγού «Blue Lion» χαμογέλασε πονηρά.

«Μια σύγχρονη Μανταλένα με Hermes αντί για την πτωχική μαύρη μαντίλα της κατατρεγμένης νεαράς» γέλασε δυνατά! «Πίσω μας η Αντίπαρος, η οποία από άγονο νησί της… Μανταλενείου εποχής, έχει εξελιχθεί σε πολυτελή παράδεισο για εφοπλιστές και διεθνείς επιχειρηματίες» συμπλήρωσε. Η Εσθήρ δεν φάνηκε να του δίνει σημασία. Δάγκωσε μια μπανάνα που συνδύασε με το νέο Ki no Bi σε μαύρο μπουκάλι.

Ο επιφανής συλλέκτης μου εξήγησε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το Τόκιο έκαναν μόδα το Kyoto dry gin, τόσο fresh, που νομίζεις ότι δοκιμάζεις πρώτη φορά το συγκεκριμένο ποτό. Σκέφτομαι ότι οι Βρετανοί έχασαν την «πρωτοκαθεδρία», όταν μια παρέα από κορίτσια «εισβάλλει» στο mega yacht. Εχουν μόλις επιστρέψει από το «The Rooster» της Αντιπάρου…