Βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου στη Μεσόγειο, έπειτα από πολύμηνα σκληρά lockdowns, και η παγκόσμια κοινότητα προσαρμόζεται στο νέο status quo σε τομείς όπως ο τουρισμός.

Η πορεία των εμβολιασμών σε όλες τις χώρες, αν και έχει δώσει τη δυνατότητα για επανέναρξη σημαντικών εμπορικών δραστηριοτήτων, δεν βρίσκεται στα επιθυμητά επίπεδα και η πρόκληση, ειδικά των διεθνών τουριστικών προορισμών, έγκειται στο πώς θα διαχειριστούν την αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης.

Στο επίκεντρο όλων αυτών και η Ελλάδα, η οποία, από ό,τι φαίνεται, ανήκει στις κορυφαίες επιλογές για τις μετά COVID-19 εξορμήσεις ανθρώπων από κάθε γωνιά του κόσμου. Σύμφωνα με τους ειδικούς του χώρου, τα περισσότερα από τα μεγαλύτερα superyachts του πλανήτη έχουν εντοπιστεί να πλέουν στις θάλασσές μας, ενώ μεγάλος αριθμός τουριστών από χώρες όπως οι ΗΠΑ, που έχουν ολοκληρώσει νωρίτερα τον εμβολιασμό τους, καταφθάνουν στην Ελλάδα.

Οδηγός των εξελίξεων η Μύκονος, όπου καινούργια υπερπολυτελή ξενοδοχεία εμβληματικών ομίλων του εξωτερικού, εστιατόρια υψηλών προδιαγραφών, διεθνείς οίκοι μόδας, ξακουστές γκαλερί, beach bars για χαλάρωση αλλά και για all day διασκέδαση, ετοιμάζονται πυρετωδώς τους τελευταίους μήνες για να υποδεχθούν και πάλι τους εκλεκτούς επισκέπτες του κοσμοπολίτικου νησιού.

Στο ΒΗΜΑgazino – Summer Issue που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής», η Ντιάνα Καρτσαγκούλη «ταξιδεύει» στο πανέμορφο νησί του Αιγαίου για να ανακαλύψει ό,τι πιο νέο και trendy δημιουργήθηκε και δημιουργείται αυτή τη στιγμή για ημέρες και νύχτες γεμάτες λάμψη, ξεκούραση και αισιοδοξία.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»