Ιστορίες γαλλικής κομψότητας

Πώς οι οίκοι Vionnet και Leonard, με ορμητήριο τη Γαλλία του 20ού αιώνα, κατέκτησαν Δύση και Ανατολή και συνεχίζουν ακάθεκτοι στον 21ο.

Πριν από περίπου έναν αιώνα, η γαλλίδα Μαντλέν Βιονέ εμπνεύστηκε τα φορέματά της από τους αρχαιοελληνικούς χιτώνες, αλλά και από τις χορευτικές κινήσεις της Ισιδώρας Ντάνκαν και η φήμη της διέσχισε γρήγορα τον Ατλαντικό, φθάνοντας ως τις μπουτίκ του Μανχάταν και τις γκαρνταρόμπες των σταρ του παγκόσμιου σινεμά.

To 1960 o Ντανιέλ Τριμπουιγιάρ, σχεδιαστής του οίκου παρισινού Leonard, χρησιμοποίησε για πρώτη φορά μια τεχνική για να φτιάχνει εμπριμέ, πλεκτά πουλόβερ, κάτι που προηγουμένως δεν είχε καταφέρει κανείς, και έπειτα κατέκτησε την ιαπωνική αγορά με τα φλοράλ κιμονό του.

Στο ΒΗΜΑgazino που κυκλοφορεί μαζί με το «Βήμα της Κυριακής» η Ντιάνα Καρτσαγκούλη κάνει μια αναδρομή στην ενδιαφέρουσα πορεία των δύο γνωστών γαλλικών οίκων και εστιάζει στα αέρινα υφάσματα που αναδεικνύουν τη γυναικεία σιλουέτα, στις καινοτόμες τεχνικές και στις έντονες επιρροές από την Αρχαία Ελλάδα και την Απω Ανατολή, που αποτελούν μερικούς από τους λόγους για τους οποίους τα δύο αναγνωρίσιμα brands, με περίπου μισό αιώνα διαφορά το ένα από το άλλο, κατέκτησαν την υψηλή κοινωνία της εποχής τους, και όχι μόνο.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής»

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
BHMAgazino
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk