Πριν από δύο χρόνια ο Μικέλε Μορόνε εργαζόταν ως κηπουρός σε μια πολίχνη της βόρειας Ιταλίας. Είχε πάρει πρόσφατα διαζύγιο, έκανε καταθλιπτικές σκέψεις και ένιωθε ότι η επαγγελματική του ζωή είχε φτάσει σε ένα τέλμα. Παρά τις εντυπωσιακές του συμμετοχές σε τηλεοπτικά σόου κανείς δεν τον προσελάμβανε ως ηθοποιό, τον θεωρούσαν υπερβολικά ωραίο για τους περισσότερους ρόλους. Μια μέρα χτύπησε ανέλπιστα το τηλέφωνο του. Ο ατζέντης του του ανακοίνωσε από την άλλη γραμμή ότι μια πολωνική εταιρεία παραγωγής θεωρούσε ότι θα ήταν η τέλεια επιλογή για να ενσαρκώσει τον κεντρικό ήρωα στην ταινία που ετοίμαζε. Σήμερα, χάρη στην τεράστια επιτυχία του φιλμ «365 Μέρες» που είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα Netflix ο ευειδής 29χρονος συγκεντρώνει πλήθη σε κάθε του δημόσια εμφάνιση και πριν από λίγο καιρό υπέγραψε ένα ακριβοπληρωμένο συμβόλαιο με τον σχεδιαστή Πολ Μαρτσιάνο, ιδρυτή της φίρμας Guess, για την προώθηση των ποικίλων δραστηριοτήτων του στον χώρο της μόδας. Ο Μορόνε δεν είναι φυσικά ο μοναδικός ζεν πρεμιέ που έχει κάψει καρδιές χάρη στο Netflix. Ο Τζέικομπ Ελόρντι, ο Νόα Σεντινέο, ο Ντάρεν Μπάρνετ και ο Ντέιβιντ Κορενσουέτ έχουν επίσης κερδίσει εκατομμύρια θαυμάστριες σε όλον τον πλανήτη.

Διαβάστε περισσότερα στο BHMAgazino που κυκλοφορεί με το «Βήμα της Κυριακής».