• Αναζήτηση
  • Αυξήθηκαν 3,4% οι πωλήσεις της Coca Cola HBC στο τρίτο τρίμηνο

    Εμφαση στα προϊόντα χωρίς ζάχαρη – τι λέει για τις προοπτικές στην ελληνική αγορά

    Πωλήσεις αυξημένες κατά 3,4% (σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση) στα 1,96 δις. ευρώ ανακοίνωσε η Coca Cola HBC για το τρίτο τρίμηνο του 2019 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Στο εννεάμηνο τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 5,31 δις. επίσης αυξημένα κατά 3,4% σε σχέση με το 9μηνο του 2018.

    Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 1,1% στο τρίμηνο, ή κατά -0,1% εάν εξαιρεθεί η εξαγορά της Bambi. Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι συναλλαγές αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από τον όγκο πωλήσεων και «τα σήματά μας αύξησαν ή διατήρησαν το μερίδιο αγοράς στην πλειονότητα των αγορών μας, ενώ οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες προκάλεσαν πτώση του όγκου πωλήσεων στον κλάδο σε αρκετές από τις βασικές μας χώρες».

    Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

    «Σε ένα τρίμηνο που ο ασυνήθιστα ψυχρός και βροχερός καιρός κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, συμπίεσε τον όγκο πωλήσεων στον κλάδο σε πολλές από τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, αισθανόμαστε ικανοποιημένοι που αυξήσαμε ή διατηρήσαμε το μερίδιο μας στην πλειονότητα των αγορών μας και που σημειώσαμε πρόοδο με την εμπορική μας στρατηγική, η οποία βελτίωσε ακόμα περισσότερο το μείγμα προϊόντων/τιμών και συνετέλεσε στη διατήρηση της ανάπτυξης σε βασικούς τομείς που εστιάζει η στρατηγική μας όπως τα προϊόντα με το σήμα Coke, τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες, τα προϊόντα χωρίς ζάχαρη και η καινοτομία. Είμαστε επίσης περήφανοι που ο Δείκτης Βιωσιμότητας Dow Jones μας ανέδειξε ως την πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών και αναψυκτικών στην Ευρώπη για έκτη φορά μέσα σε επτά χρόνια.

    Για το σύνολο του έτους, είμαστε ικανοποιημένοι από την επιτάχυνση που παρατηρούμε στο τέταρτο τρίμηνο, η οποία μας δίνει την πεποίθηση ότι το 2019 θα είναι μια χρονιά ισχυρής αύξησης των εσόδων μας σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και καλής ανάπτυξης των περιθωρίων κέρδους».

    Η Coca-Cola HBC δραστηριοποιείται σε 28 χώρες και εξυπηρετεί 600 εκατ. καταναλωτές. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου προήλθαν κατά 703,7 εκατ. από τις ανεπτυγμένες αγορές (+1,5%), τα 388,3 εκατ. από τις αναπτυσσόμενες αγορές (+0,4%) και τα 869,4 εκατ. από τις αναδυόμενες αγορές (+6,5%)..

    «Είμαστε ικανοποιημένοι από το γεγονός ότι καταγράφεται ικανοποιητική αύξηση του όγκου πωλήσεων σε ευρεία βάση στα προϊόντα με το σήμα Coke, τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες και το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων με χαμηλή και μηδενική ζάχαρη, που αποτελούν βασικούς τομείς στους οποίους εστιάζει η στρατηγική μας», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

    Για την Ελλάδα (ανεπτυγμένες αγορές) η Coca Cola HBC αναφέρει: «Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με την πτώση στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών να οφείλεται εν μέρει στις ενισχυμένες πωλήσεις εν όψει των αυξήσεων των τιμών του Ιουλίου. Συνεχίζουμε να παρατηρούμε ισχυρή δυναμική στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, έχοντας κερδίσει μερίδιο τόσο όγκου όσο και αξίας στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών στο τρίμηνο. Σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των χυμών σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου εστιάζουμε σε προϊόντα αυξημένης αξίας στην κατηγορία».

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk