• Αναζήτηση
  • Οι 11 νικητές των εθνικών βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών

    Για ένατη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο βράβευσε τις βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων και φορέων στο service των καταναλωτών – πελατών

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Τις 11 εταιρείες που θέτουν την Εξυπηρέτηση ως προτεραιότητα ανέδειξε και επιβράβευσε ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) που διοργάνωσε για 9η χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα 119 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.

     Ο κ. Frank Thibaut, πρόεδρος του ΕΙΕΠ και διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικής Οδού, μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σήμερα επιβραβεύσαμε για ένατη χρονιά τις εταιρείες και τα στελέχη που δουλεύουν καθημερινά με πρώτο γνώμονα την Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές Εξυπηρέτησης πελατών. Θέλω να συγχαρώ όλες τις εταιρείες που τόσα χρόνια παρακολουθούν τις δραστηριότητές μας, ανταλλάσσουν πρακτικές, αναπτύσσονται και μας τιμούν με την υποψηφιότητά τους στα CS AWARDS. Καλούμε όλον τον επιχειρηματικό κόσμο να αναδείξει την πελατοκεντρική κουλτούρα των ελληνικών επιχειρήσεων δηλώνοντας συμμετοχή στην επόμενη και επετειακή διοργάνωση των CS AWARDS το 2019».

    Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2018 είναι:

    • Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη: PRAKTIKER HELLAS AE.

    • Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός): BRAINCANDY GROUP.

    • Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός): ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ.

    • Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών: VODAFONE.

    • Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη: ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ ΑΕ.

    • Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών: EUROBANK ERGASIAS AE.

    • Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΚΤΕΟ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΕ.

    • Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ALPHA BANK.

    • Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός): ENARTIA.

    • Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός): ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ ΑΕ.

    • Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός): COSMOTE.

    Επικεφαλής της Κριτικής Επιτροπής των Βραβείων ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, καθηγητής Μάρκετινγκ και κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

    Πριν από την ανακοίνωση των νικητών ο κ. Frank Thibaut παρέδωσε στην κυρία Αγάπη Παπαδάκη, υπεύθυνη Προγράμματος και Ανάπτυξης Πρώιμης Παρέμβασης του οργανισμού Αμυμώνη – Πανελλήνιος Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Ορασης και Πρόσθετες Αναπηρίες το τιμητικό «Βραβείο ΕΙΕΠ» για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της πρώτης παιδικής χαράς στην Ελλάδα για παιδιά με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες.

     

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Η ζωή σε ένα private jet… Ο μεγαλοβιομήχανος, χρυσός κληρονόμος Φίφης Δελμούζος-Κασσανδρής τίναξε βαριεστημένα τη στάχτη του πούρου του. Ρούφηξε μια γουλιά από το τσάι... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk