Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενισχύει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα, ανακοινώνοντας ότι το συνολικό επενδυτικό της πλάνο για την περίοδο 2015-2019 θα φτάσει τα 48 εκατ., αυξημένο κατά 7% σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό. Ειδικότερα, όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας σε συνάντηση με δημοσιογράφους, οι επενδύσεις της εταιρείας το 2019 θα φτάσουν τα 12 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7 εκατ. σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό για το συγκεκριμένο έτος.

Το αυξημένο ποσό της επένδυσης θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας. Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, για την πλήρη κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών/ πελατών, μέσω νέων λανσαρισμάτων.

Για το 2018 η  Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναμένει μονοψήφια ααύξηση στον κύκλο εργασιών σε σχέση με το 2017.

Το οικονομικό αποτύπωμα της δραστηριότητας της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην ελληνική αγορά μέσω της φορολογίας, υπολογίζεται σε περισσότερα από 300 εκατ., για την περίοδο 2015-2018.

Η διοίκηση της εταιρείας αναφέρθηκε και στην τεχνολογία DraughtMaster ™ που αποτελεί βασικό άξονα στο κομμάτι των επενδύσεων στην εστίαση.  Η ανάπτυξη των τοποθετήσεων DraughtMaster™ αυξήθηκε κατά 44% για το 2018 σε σύγκριση με το 2017.

Οι εξαγωγές παραμένουν ζωτικής σημασίας για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 7% της παραγωγής της και το 2018 αναμένεται να επιτύχει αύξηση 17% σε σχέση με το 2017. Η ανάπτυξη και η εξαγωγή των ελληνικών brands FIX Hellas και Mythos αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Οι μάρκες της εταιρίας ταξιδεύουν σήμερα σε περισσότερες από 35 αγορές, από τις οποίες οι σημαντικότερες είναι οι Γερμανία, ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Βουλγαρία, Ισραήλ και Κύπρος.

Ο στόχος της εταιρείας για τα επόμενα 2 έτη -όσον αφορά στις εξαγωγές- είναι η υπέρβαση του ορόσημου του 1 εκατ. κιβωτίων, μέσω της ενίσχυσης των υφιστάμενων αγορών και της επέκτασης σε νέες αγορές.

Ο Dejan BekoManaging Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δήλωσε: «Έχοντας εμπιστοσύνη στις προοπτικές και τις ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ανακοινώσαμε σήμερα την επέκταση του 5ετούς επενδυτικού μας πλάνου, φθάνοντας τα 48 εκατ. ευρώ, με στόχο να υποστηρίξουμε περαιτέρω την παρουσία μας στην Ελλάδα. Είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι πως η δέσμευσή μας για επένδυση ύψους €12 εκατομμυρίων το 2019 θα είναι καταλυτική για την επόμενη ημέρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα, με γνώμονα τους  χιλιάδες καταναλωτές που επιλέγουν τα προϊόντα μας  καθημερινά. Είναι επίσης ιδιαίτερα ευχάριστο για εμάς, να βλέπουμε τη σταθερή αύξηση της δραστηριότητας των εξαγωγών μας, ταξιδεύοντας τις εγχωρίως παραγόμενες ελληνικές μπίρες της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Mythos και FIX Hellas,  σε περισσότερες από 40 αγορές σε όλο τον κόσμο -μέχρι τα τέλη του 2019- διεισδύοντας σε νέες αγορές».