Τσίπρας: Η γραβάτα ως αντικείμενο του πολιτικού μάρκετινγκ

Σε γενικές γραμμές το να φορέσει κάποιος γραβάτα δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ιδιαίτερη τομή. Εκατομμύρια άνθρωποι το κάνουν καθημερινά, είτε για επίσημους λόγους είτε απλώς ως αισθητική επιλογή.

Σε γενικές γραμμές το να φορέσει κάποιος γραβάτα δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ιδιαίτερη τομή. Εκατομμύρια άνθρωποι το κάνουν καθημερινά, είτε για επίσημους λόγους είτε απλώς ως αισθητική επιλογή.

Αντίστοιχα, βέβαια δεν είναι ανατροπή κάποιος να μη φοράει γραβάτα κάποιος ούτε και κάποιος ριζοσπαστισμός. Για πάρα πολλούς ανθρώπους είναι απλώς μια διαφορετική επιλογή.

Μόνο στην κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου το ζήτημα της γραβάτας αναγορεύτηκε σε ζήτημα τόσο μεγάλης συμβολικής σημασίας.

Ίσως γιατί εξαρχής αυτή η κυβέρνηση έδειξε ότι κυρίως επένδυε στην εικόνα και στον συμβολισμό και όχι στην ουσία. Έτσι περάσαμε από τον συμβολισμό και την εικόνα της αντίστασης πριν το δημοψήφισμα στην πλήρη αποδοχή των όρων των δανειστών. Έτσι και τώρα έχουμε μια συμφωνία που στην πραγματικότητα απλώς διαιωνίζει τα μνημόνια και την επιτροπεία να παρουσιάζεται ως «καθαρή έξοδος».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Πολιτική
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk