• Αναζήτηση
  • Επενδύει στους γερμανούς τουρίστες η Θεσσαλονίκη

    Μέσα σε 1,5 χρόνο λειτουργίας, το thessaloniki.travel έχει εξελιχθεί στο σημαντικότερο «εργαλείο» προβολής κι ενημέρωσης για τον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης με 660.000 προβολές.

    ΤοΒΗΜΑ Team

    Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου παρουσιάστηκε συμβολικά η έκδοση του τουριστικού portal της Θεσσαλονίκης, thessaloniki.travel, στη γερμανική γλώσσα.

    Συγκεκριμένα, το portal παρουσιάζει το πανόραμα της τουριστικής Θεσσαλονίκης, σε όλες τις θεματικές της μορφές παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες, διαδρομές και χάρτες σε αρκετές ξένες γλώσσες: αγγλικά, ρωσικά, κινέζικα και τώρα στα γερμανικά.

    Μέσα σε 1,5 χρόνο λειτουργίας, το thessaloniki.travel έχει εξελιχθεί στο σημαντικότερο «εργαλείο» προβολής κι ενημέρωσης για τον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης με 660.000 προβολές.

    Όπως ανέφερε η πρόεδρος του Οργανισμού Βούλα Πατουλίδου, μιλώντας μέσα από το ελληνικό περίπτερο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (ΙΤΒ Berlin) «το thessaloniki.travel εξελίσσεται πλέον στο πιο πολύγλωσσο τουριστικό portal της Μακεδονίας καθώς οι γλώσσες που «μιλάει» είναι πλέον πέντε ενώ υπάρχουν σε εξέλιξη διεργασίες να προστεθεί σύντομα και έκτη».

    «Επιλέξαμε να ανακοινώσουμε με την παρουσία μας εδώ, την προσθήκη και της γερμανικής γλώσσας στο portal του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Η αυξητική τάση προσέλευσης Γερμανών τουριστών κάθε χρόνο και μάλιστα καθ’ όλη τη διάρκεια του, αποδεικνύει ότι η Θεσσαλονίκη αποτελεί πλέον ελκυστικό προορισμό. Είναι δε πολύ σημαντική η πληροφορία -σύμφωνα με τις στατιστικές που καταγράφονται- ότι η Ελλάδα είναι ο δεύτερος σημαντικότερος προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες» τόνισε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

    Οικονομία
    Σίβυλλα
    • Έντυπη έκδοση Extravagant σκηνικό… Η στάχτη από το πούρο έπεσε ξαφνικά πάνω στο βαρύτιμο χαλί του 18ου αιώνα. Δίπλα ακριβώς στον πίνακα του... ΣΙΒΥΛΛΑ
    Helios Kiosk