• Αναζήτηση
  • Επιχειρηματικές επιτυχίες υπόσχεται η Google

    Αύξηση πελατών και κερδών βλέπουν οι εταιρείες που χρησιμοποιήσουν έξυπνα το Διαδίκτυο για να προβληθούν. Σε αυτό το πλαίσιο, η Google δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο Internet μέσω των εργαλείων της, AdWords, Google My Business και YouTube.

    Αύξηση πελατών και κερδών βλέπουν οι εταιρείες που χρησιμοποιήσουν έξυπνα το Διαδίκτυο για να προβληθούν. Σε αυτό το πλαίσιο, η Google δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρηματίες να δημιουργήσουν μια αποτελεσματική και ολοκληρωμένη παρουσία στο Internet μέσω των εργαλείων της, AdWords, Google My Business και YouTube.

    Συγκεκριμένα, το διαφημιστικό πρόγραμμα AdWords της Google στο Διαδίκτυο είναι εύκολο στη χρήση και μπορούν να το αποκτήσουν όλοι οι επιχειρηματίες που χρειάζονται να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Σκοπός η δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων και η μετατροπή της διαφημιστικής επένδυσης σε έσοδα. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται στην Αναζήτηση Google και σε άλλους ιστοτόπους αναζήτησης, το Gmail και γενικότερα όπου επιλέξει ο καθένας, ώστε να βρίσκει το κοινό που στοχεύει.

    Success Story της χρήσης των εργαλείων της Google αποτέλεσε το παράδειγμα επιχειρηματία-ξενοδόχου από τη Ζάκυνθο, της κυρίας Πηγής Πλέσσα, που διατηρεί οικογενειακή επιχείρηση. Από 19 ετών εργάζεται στο οικογενειακό ξενοδοχείο «Plessas Palace» στη Ζάκυνθο, αλλά γρήγορα κατάλαβε τα προβλήματα με τους tour operators αλλά και τη δύναμη του Internet, όπως αποκάλυψε η ίδια. Καθώς αντιλήφθηκε την ανάγκη των τουριστών να οργανώνουν από τον χειμώνα τις καλοκαιρινές διακοπές τους, δημιούργησε το 2010 την ιστοσελίδα www.zantehotels4u.com για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση (διαμονή, μεταφορά και μονοήμερες κρουαζιέρες) σε όσους επισκέπτονται το νησί.
    Πέρασε τις εξετάσεις Google Partners, ώστε να μπορεί να ακολουθεί της εξελίξεις από κοντά, ξεκίνησε να διαφημίζεται με το AdWords από τον Ιανουάριο εφέτος και γνωρίζει πλέον πως οι αναζητήσεις για διακοπές ξεκινούν μόλις τελειώσουν οι διακοπές του Δεκεμβρίου. Η κίνηση στην ιστοσελίδα της επιχειρηματίου έχει αυξηθεί κατά 97% σε σχέση με πέρυσι και το 45% αυτής προέρχεται από το AdWords, ενώ το τηλεφωνικό κέντρο δέχεται τηλεφωνήματα, κάτι το οποίο δεν ίσχυε από τόσο νωρίς τα προηγούμενα χρόνια.

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Οικονομία
    One Channel
    Ο νέος ενημερωτικός τηλεοπτικός σταθμός της Ελλάδας
    Σίβυλλα
    Helios Kiosk