Η «τίμια» Τζέσικα Αλμπα

Ολα άρχισαν από την ανησυχία µιας, πολύ όµορφης οµολογουµένως, εγκύου. Βρισκόµαστε στο 2008 και η ετοιµόγεννη Τζέσικα Αλµπα,

Ολα άρχισαν από την ανησυχία µιας, πολύ όµορφης οµολογουµένως, εγκύου. Βρισκόµαστε στο 2008 και η ετοιµόγεννη Τζέσικα Αλµπα, µια σταρ του Χόλιγουντ µε κάπως στάσιµη καριέρα, προβληµατίζεται επειδή δεν βρίσκει πουθενά κάποιο απορρυπαντικό για παιδιά που να µην περιέχει χηµικά συστατικά. Η δική της προσωπική εµπειρία – είχε περάσει τα παιδικά της χρόνια παλεύοντας µε το άσθµα και µε διάφορες αλλεργίες – την πεισµώνει. Οπαδός προφανώς της φιλοσοφίας «κάν’ το µόνος σου», αποφασίζει να ιδρύσει η ίδια µια επιχείρηση που να προσφέρει στους γονείς βρεφών προϊόντα παρασκευασµένα µε όσο το δυνατόν λιγότερες τοξικές ουσίες. Παράλληλα, χρησιµοποιεί τη φήµη της κάνοντας lobbying στην Ουάσιγκτον προκειµένου να γίνουν οι έλεγχοι για χηµικά πιο αυστηροί όταν πρόκειται για παιδικά προϊόντα. Στην αρχή συναντά δυσκολίες, όµως καταφέρνει να πείσει τον, ειδικό σε θέµατα χηµείας, Κρίστοφερ Γκάβιγκαν να συνεργαστεί µαζί της και σύντοµα µια χρηµατοδότηση ύψους 6 εκατοµµυρίων δολαρίων γίνεται διαθέσιµη. Η φίρµα παίρνει το όνοµα Honest (σ.σ.: τίµιος, ειλικρινής), λανσάρει 17 προϊόντα το 2011 και µέσα σε έναν χρόνο έχει έσοδα 10 εκατοµµυρίων δολαρίων.
Η πορεία έκτοτε θα είναι μόνο ανοδική. Χάρη στην αναγνωρισιμότητα της Αλμπα, αλλά και στη μεγάλη ζήτηση από τη συγκεκριμένη αγορά, μέσα σε μόλις πέντε χρόνια η Honest έχει διευρύνει την γκάμα των προϊόντων της, έχει παρουσιάσει σειρά φυσικών καλλυντικών (τη Honest Beauty) και απασχολεί στα γραφεία της στη Σάντα Μόνικα 500 υπαλλήλους. Καμιά αναποδιά δεν φαίνεται να ανακόπτει τη φόρα της, ούτε καν οι ισχυρισμοί πως τα αντηλιακά της προκαλούν εγκαύματα ή ότι κάποια από τα συστατικά που χρησιμοποιεί δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνονται. Με μια καθησυχαστική ανάρτηση στους πάνω από 6 εκατομμύρια ακολούθους της στο Ιnstagram η 35χρονη σήμερα ηθοποιός/entrepreneur κερδίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων. Πριν από έναν μήνα έγινε γνωστό πως ο κολοσσός Unilever ενδιαφέρεται να αγοράσει το δημιούργημά της για 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Η Τζέσικα Αλμπα αποδείχτηκε δαιμόνια επιχειρηματίας και η εντύπωση πολλών πως μια μάνα θα κάνει τα πάντα για το παιδί της επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά. Και με τρόπο ιδιαιτέρως προσοδοφόρο.
Γ.Ν.

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
BHMAgazino
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk