Η τοπική κουζίνα μιας χώρας αποτελεί πόλο έλξης των βρετανών τουριστών, όπως καταδεικνύει η έρευνα, που πραγματοποίησαν πρόσφατα τα Small Luxury Hotels of the World (SLH).

Ο παγκοσμίως διακεκριμένος όμιλος ανεξάρτητων πολυτελών ξενοδοχείων, με περισσότερα από 520 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ερεύνησε τις γαστρονομικές συνήθειες των Βρετανών μελών τους στις διακοπές.

Από την έρευνα προκύπτει ότι:

• 44% των Βρετανών δηλώνει ότι το φαγητό επηρεάζει την επιλογή τους για τον προορισμό του ταξιδιού τους

• 25% αναφέρουν ότι η τοπική κουζίνα είναι το απόλυτο κριτήριό τους κατά τη διαδικασία της επιλογής του τόπου των διακοπών τους

• Ολοι δηλώνουν ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο ψάχνοντας πληροφορίες και ζητώντας συστάσεις για τα μέρη που θα φάνε, παρά για την πρόβλεψη του καιρού ή τα αξιοθέατα της περιοχής

• Το 50% ξοδεύει, όταν ταξιδεύει, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους σε φαγητό και ποτά

• Οι πιο δημοφιλείς γαστρονομικοί προορισμοί για τους Βρετανούς είναι η Ιταλία (33%), οι ΗΠΑ (32%) και ακολουθούν η Καραϊβική, η Αυστραλία και η Κίνα.

• Το 74% παραδέχονται ότι κατά τη διαδικασία της κράτησης τους σε κάποιο ξενοδοχείο, λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη την ποιότητα του/των εστιατορίου/ων του. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 82% για την ηλικιακή ομάδα 18-24.

• 58% των Βρετανών προτιμούν τα τοπικά αυθεντικά εστιατόρια όταν βρίσκονται σε διακοπές.

• Τα δύο τρίτα (63%) δηλώνουν ότι εμπνεύστηκαν και μαγείρεψαν μια νέα συνταγή μετά από ένα ταξίδι στο εξωτερικό.