Οι Βρετανοί επιλέγουν διακοπές με βάση το φαγητό

Η τοπική κουζίνα μιας χώρας αποτελεί πόλο έλξης των βρετανών τουριστών, όπως καταδεικνύει η έρευνα, που πραγματοποίησαν πρόσφατα τα Small Luxury Hotels of the World (SLH).

Η τοπική κουζίνα μιας χώρας αποτελεί πόλο έλξης των βρετανών τουριστών, όπως καταδεικνύει η έρευνα, που πραγματοποίησαν πρόσφατα τα Small Luxury Hotels of the World (SLH).

Ο παγκοσμίως διακεκριμένος όμιλος ανεξάρτητων πολυτελών ξενοδοχείων, με περισσότερα από 520 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο ερεύνησε τις γαστρονομικές συνήθειες των Βρετανών μελών τους στις διακοπές.

Από την έρευνα προκύπτει ότι:

• 44% των Βρετανών δηλώνει ότι το φαγητό επηρεάζει την επιλογή τους για τον προορισμό του ταξιδιού τους

• 25% αναφέρουν ότι η τοπική κουζίνα είναι το απόλυτο κριτήριό τους κατά τη διαδικασία της επιλογής του τόπου των διακοπών τους

• Ολοι δηλώνουν ότι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο ψάχνοντας πληροφορίες και ζητώντας συστάσεις για τα μέρη που θα φάνε, παρά για την πρόβλεψη του καιρού ή τα αξιοθέατα της περιοχής

• Το 50% ξοδεύει, όταν ταξιδεύει, το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους σε φαγητό και ποτά

• Οι πιο δημοφιλείς γαστρονομικοί προορισμοί για τους Βρετανούς είναι η Ιταλία (33%), οι ΗΠΑ (32%) και ακολουθούν η Καραϊβική, η Αυστραλία και η Κίνα.

• Το 74% παραδέχονται ότι κατά τη διαδικασία της κράτησης τους σε κάποιο ξενοδοχείο, λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη την ποιότητα του/των εστιατορίου/ων του. Το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 82% για την ηλικιακή ομάδα 18-24.

• 58% των Βρετανών προτιμούν τα τοπικά αυθεντικά εστιατόρια όταν βρίσκονται σε διακοπές.

• Τα δύο τρίτα (63%) δηλώνουν ότι εμπνεύστηκαν και μαγείρεψαν μια νέα συνταγή μετά από ένα ταξίδι στο εξωτερικό.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Η γιορτή της δημοκρατίας και η παραφωνία Βελόπουλου Το κεντρικό σύνθημα στη δεξίωση για την 47η επέτειο από την... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk